JYSK OY

Myynnillinen asiakaspalvelija

  • Sijainti Vantaa
  • Julkaistu 20.02.2024, 0:00
  • Haku päättyy 30.04.2024, 23:59
  • 30.04.2024, 23:59

Myynnillinen asiakaspalvelija

Myynnillinen asiakaspalvelija, JYSK OY, Vantaa

Haemme työntekijää 37,5h/vko JYSK Customer Service Centeriin

Oletko valmis tarjoamaan Suomen parasta asiakaspalvelua? Oletko elementissäsi nopeatempoisessa työssä, jossa pääset ratkomaan päivittäin erilaisia haasteita pilke silmäkulmassa? Haluatko työskennellä tiimissä, jossa kaikki tukevat toisiaan ja vauhtia riittää?

Työpaikan kuvaus

Customer Service Supporterina vastaat yhdessä asiakaspalvelutiimin muiden jäsenten kanssa siitä, että JYSKin asiakkaat saavat ensiluokkaista asiakaspalvelua. Vastaat asiakkaidemme yhteydenottoihin koskien tuotteita, tilauksia ja jo tehtyjä ostoksia niin sähköpostitse, puhelimitse, sosiaalisessa mediassa ja chatinkin välityksellä. Asioiden samanaikainen tekeminen on sinulle luontaista ja osaat priorisoida omaa toimintaasi tarpeen mukaisesti. Suomen lähes 100 JYSK-myymälän puhelut tulevat Customer Service Centeriimme ja se takaakin sen, että yhteistyömme myymälöiden kanssa on tiivistä.

Asiakaspalvelun ohella pääset tekemään aktiivista myyntityötä auttamalla asiakkaitamme löytämään juuri heille sopivat tuotteet. Emme itse ota yhteyttä asiakkaisiin, vaan myymme yhteyttä ottaneelle asiakkaalle luontevasti laadukkaimpia tuotteitamme sekä heidän tarpeisiinsa sopivia lisätuotteita.

Et säikähdä haastavimpiakaan asiakkaita, vaan löydät heidän ongelmaansa ratkaisun ja käännät ikävätkin asiakaskokemukset positiiviseksi. Työhösi kuuluu myös reklamaatioiden käsittelyä ja saatkin onnistuneen reklamaation hoitamisesta vain virtaa työpäivääsi. Me luotamme työntekijöihimme ja haluamme heidän ottavan rohkeasti vastuuta ja tekevän itsenäisiä päätöksiä asiakkaiden eri tilanteiden ratkaisemiseksi. Arvojemme mukaisesti apu on kuitenkin aina saatavilla.

Bring Dedication, Meet Possibilities: Me JYSKillä pidämme hyvää huolta työntekijöistämme. Riittää, että sinulla on hyvä asenne – me opetamme sinulle tehtävässä onnistumisen edellyttämät tiedot ja taidot. Panostamme osaamisesi kehittämiseen ja laadukkaaseen koulutukseen ja oikealla asenteella sekä kyvyillä sinulla on mahdollisuus jatkaa asiakaspalvelussamme kesän jälkeen.

Tehtävä alkaa kevään 2024 aikana sopimuksen mukaan.

Mitä odotamme sinulta?

Olet asiakaslähtöinen ja ratkaisukeskeinen sekä omaat positiivisen asenteen
Olet tehokas ja pystyt työskentelemään ripeästi sekä priorisoimaan työtäsi monikanavaisesti
Olet tuloshakuinen ja haluat saavuttaa sinulle asetetut tavoitteet varmistaen näin myös tiimisi menestymisen
Kykenet itsenäiseen työhön ja päätöksentekoon
Pystyt hoitamaan vaativammankin reklamaation sujuvasti ja laadukkaasti asiakaskokemus aina huomioiden
Erinomaista suomen kielen taitoa, sujuvaa englannin kielen taitoa, ruotsin kielen taito katsotaan eduksi
Erinoimaiset tietotekniset taidot, sillä työskentely tapahtuu täysin digitaalisesti – emme kohtaa asiakkaita tässä tehtävässä kasvotusten
Mahdollisuutta työskennellä kaikkina asiakaspalvelun aukioloaikoina (arkisin klo 9-20, la klo 10-18 ja su 10-16)
Aiempi kokemus vastaavista tehtävistä katsotaan eduksi, mutta ei ole välttämätöntä

Mitä tarjoamme sinulle?

Huippuluokan tiimin, jossa töitä tehdään motivoituneella, ammattitaitoisella otteella huumoria unohtamatta noin kahdenkymmenen tiimikaverin voimin
Viihtyisän työympäristön pääkonttorissamme Vantaan Pakkalassa, jossa käytössäsi on myös kuntosali ja muita arkea piristäviä etuuksia, kuten hedelmät ja jäätelöt
Mahdollisuuden kilpailla, voittaa ja juhlia erinomaisia suorituksia
Mahdollisuuden oppia käyttämään huippuluokan järjestelmiä ja analysoimaan asiakaspalvelun suoriutumista avainlukujen valossa
Laadukkaan perehdytyksen, jossa tutustut laajalti myös tuotevalikoimaamme ja myymälätoimintoihin
Ainutlaatuisen mahdollisuuden niin henkilökohtaiselle kuin ammatilliselle kehittymiselle kansainvälisessä yrityksessä, joka kehittää työntekijöitään jatkuvasti erilaisen kurssien ja koulutusten muodossa
Mahdollisuuden vaikuttaa ja kertoa oma mielipiteensä esim. asiakaspalvelun toimintoihin ja työtyytyväisyyteen liittyvissä asioissa
Kilpailukykyisen palkkauksen
Henkilökunta-alennuksen
Ergonomiset työskentelyolosuhteet

Lisätietoja tehtävästä voit tiedustella Customer Service Team Leader Siiri Lipiäiseltä siili(at)jysk.com (040 085 0811) tai Joni Rossiselta jros(at)jysk.com (050 414 5095) joko sähköpostitse tai soittamalla arkisin klo: 10-16.

Huomioithan, että välillä vastauksemme voivat mennä roskapostikansioon.

Haethan tehtävää mahdollisimman pian, sillä käymme hakemuksia läpi säännöllisesti ja teemme rekrytointipäätöksiä jo hakuaikana. Lähetäthän CV:si lisäksi myös vapaamuotoisen hakemuksen.

Miten rekrytointi etenee?

Hakuprosessin seuraava vaihe on ajasta ja paikasta riippumaton videohaastattelu, jossa pääset kertomaan itsestäsi ja näyttämään persoonasi. Kutsu toimitetaan sähköpostilla valituille hakijoille mahdollisimman pian hakemuksen saapumisen jälkeen ja toivommekin siihen vastausta mahdollisimman pian. Ne hakijat, jotka eivät tule valituksi videohaastatteluvaiheeseen, saavat sähköpostin noin viikon kuluessa. Seuraathan siis aktiivisesti sähköpostiasi ja vastaat mahdolliseen videohaastatteluun kolmen päivän kuluessa kutsun saapumisesta.

Videohaastatteluvaiheen jälkeen hakijat, joiden ominaisuudet vastaavat parhaiten haetun tehtävän vaatimuksia, kutsutaan varsinaiseen työhaastatteluun. Olemme puhelimitse yhteydessä haastatteluajan sopimiseksi. Ne hakijat, joiden kohdalla rekrytointi ei jatku, saavat ilmoituksen päätöksestä sähköpostiinsa. Pyrimme ilmoittamaan rekrytoinnin etenemisestä aina mahdollisimman nopeasti, mutta tilanteesta riippuen tämä vaihe voi kestää muutamasta päivästä jopa kahteen viikkoon.

Palkkaus:Kaupan alan TES
Työ alkaa:Keväällä 2024 sopimuksen mukaan
Työn kesto:yli 12 kuukautta, Kokoaikainen
Työaika:kokoaikatyö, 37,50h/viikko
Yhteystiedot:Lisätietoja tehtävästä voit tiedustella Customer Service Team Leader Siiri Lipiäiseltä siili(at)jysk.com (040 085 0811) tai Joni Rossiselta jros(at)jysk.com (050 414 5095) joko sähköpostitse tai soittamalla arkisin klo: 10-16.
Lähde: TE-palvelut

Osaamisalue: