Bauhaus

PIM Product Owner & tiiminvetäjä

  • Sijainti Vantaa
  • Julkaistu 19.04.2024, 14:00
  • Haku päättyy 05.05.2024, 23:59
  • 05.05.2024, 23:59
  • Tätä työpaikkaa voit hakea käyttäen Osaajaprofiilia pohjana!

PIM Product Owner & tiiminvetäjä

Nyt on tekijälle paikka avoinna! Kiinnostaako ura mielenkiintoisessa vähittäiskaupan organisaatiossa, jossa pääset osaksi energistä ja tekemisestä nauttivaa porukkaa? Onko rikastetun tuotetiedon ihmeellinen ja innostava maailma tuttua? Ymmärrätkö datan päälle? Osaatko navigoida omnikanavaisesti toimivan tunnetun kuluttajabrändin arjessa? Osaatko innostaa omaa tiimisiä menestymään mahdollisimman onnistuneesti työarjessa? Jos vastasit kyllä, voit olla etsimämme tuotetiedon ammattilainen!

Nykyisen PIM Product Ownerin siirtyessä yrityksen sisällä osaksi laajan tietojärjestelmäuudistuksen projektiryhmää, etsimme kokoaikaiseen (37,5 h) työsuhteeseen PIM Product Owneria & Tiiminvetäjää. Työsuhde on alkuun määräaikainen 31.1.2026 saakka, mutta on mahdollista, että työsuhde jatkuu pidempäänkin. Olet osa monipuolista markkinoinnin yksikköä, joka koostuu niin markkinoinnin, verkkokaupan, digitaalisten, kuin omnikanavaisten tekemisten ammattilaisista. Olet päivittäisessä arjessasi vahvasti yhteistyössä myös sisäisten ja ulkoisten sidosryhmien kanssa.

PIM Product Ownerina vastaat BAUHAUS Suomen ja Viron PIM (Product Information Management) prosessien ja projektien omistajuudesta. Olet tärkeänä osana varmistamassa, että PIM tekeminen on mahdollisimman tehokasta, kaupallisesti menestyvää ja asiakaslähtöistä. Lisäksi toimit Suomen valikoima-assistenttitiimin tiiminvetäjänä. Raportoit tehtävässä suoraan markkinointijohtajalle.

Mitä tehtävä pitää sisällään?

· Toimit Inriver PIM-järjestelmän pääkäyttäjänä.

· Toimit Suomen valikoima-assistenttien tiiminvetäjänä. (Viron valikoima-assistentti tiimistä vastaa paikallinen resurssi)

· Vastaat PIMiin liittyvästä kehityksestä ja projekteista.

· Vastaat ja kehität aktiivisesti toimintatapoja, jotta PIMiin liittyvät prosessit toimivat mahdollisimman tehokkaasti.

· Innostavalla ja kehittävällä asenteellasi varmistat valikoima-assistenttien työn sujuvuuden ja tehokkuuden.

· Vastaat PIMiin liittyvien sisäisten/ulkoisten sidosryhmien yhteistyön kehittämisestä.

· Vastaat PIMiin liityvien osa-alueiden kaupallisuudesta ja asiakaslähtöisyydestä.

· Vastaat PIMiin liittyvästä raportoinnista.

· Olet vahvasti mukana omnikanavaisessa kaupallisessa arjessa, varmistaen PIMiin liittyvien osa-alueiden tukevan yrityksen menestystä.

· Tuotetietojen rikastaminen markkinointiprosessit ja verkkokauppatoiminnot huomioiden.

Mitä me toivomme sinulta?

· Sinulla on vähintään jo joitakin vuosia työkokemusta vastaavanlaisesta tehtävästä.

· Asiakaslähtöistä ja kaupallista ajattelutapaa.

· PIM/DAM järjestelmien tuntemusta, erityisesti Inriver järjestelmän aikaisempi kokemus katsotaan eduksi.

· Tiiminvetäjänä olet innostava ja tiimiläisiä menestymään auttava sparrailija.

· Suunnitelmallisuutta ja erittäin hyvää organisointikykyä.

· Kehitysmyönteistä otetta, sillä tehtävään kuuluu prosessien kehittämistä sekä kehitysprojektien vetämistä ja osallistumista.

· Olet aikaansaava ja suunnitelmallinen, etkä pelästy vähittäiskaupan tehokasta työtahtia.

· Toimialan/tuotteiden tuntemus plussaa.

· Projektityö osaamista.

· Tuotat sujuvaa ja luontevaa tekstiä hyvällä suomen kielellä ja omaat myös hyvän englannin kielen suullisen ja kirjallisen taidon.

· Sinulla on erittäin hyvät MS Office -taidot, erityisesti Excel-osaamisesta paljon etua.

· Koet eri järjestelmien ja työkalujen oppimisen positiivisena haasteena, sekä haluat kehittyä ja oppia lisää.

· Omaat hyvät tiimityöskentelytaidot, mutta sinulla on myös itsenäinen, oma-aloitteinen ja huolellinen työskentelyote.

Mitä me tarjoamme?

· Tarjoamme mielenkiintoista ja tärkeää työtä mukavassa työyhteisössä.

· Saat vastuullesi innostavan ja monipuolisen roolin.

· Pääset oikeasti kehittämään ja tekemään asioita.

· Vaikka tekemistä riittää, on tehtävä ja sen sisältö kuitenkin ihmisen kokoinen.

· Modernit, uudet, toimivat ja varta vasten meille suunnitellut toimistotilat hyvien kulkuyhteyksien äärellä Vantaan Tammistossa.

· Hybridityömallin, jossa on mahdollisuus hyödyntää kaksi etätyöpäivää, joka viikko.

Jos jokin jäi arveluttamaan, olethan matalalla kynnyksellä yhteydessä markkinointijohtaja Jussi Salmiseen (p. 050 5688 295). Jussin tavoitat parhaiten seuraavina ajankohtina:

PE 26.4. klo 15:00–16:00

TO 2.5. klo 12:00–13:00 tai 16:00–17:00

Lähetä hakemuksesi palkkatoiveineen mahdollisimman pian, mutta kuitenkin viimeistään 5.5.2024. Tehtävä täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä!

Osaamisalue: , ,