Humm Group Oy

Customer Success Manager

  • Sijainti Jyväskylä
  • Julkaistu 26.04.2024, 0:00
  • Haku päättyy 19.05.2024, 9:30
  • 19.05.2024, 9:30

Customer Success Manager

Customer Success Manager, Humm Group Oy, Toimisto / Hybridi, Jyväskylä

Rakastaisitko työskentelyä asiakasvastaavana, jossa pääsisit varmistamaan asiakkaan onnistumisen? Tahdotko päästä työskentelemään yhtiössä, jossa huipputeknologioilla ja laadukkaalla asiakaskokemuksella tuotetaan maailmanluokan asiakaspalveluratkaisuja?
Humm hakee nimittäin nyt joukkoonsa Customer Success Manageria, joka varmistaa laadukkaan palvelukokemuksen meidän upeille ja sitoutuneille asiakaspalvelun asiakkaillemme. Haaveissamme on henkilö, joka nauttii nykyisten asiakkaidemme tapaamisesta ja heidän asiakaspalvelunsa kehittämisestä meille kertyvän datan avulla.
Miksi Humm?
Humm on kokonaisvaltaisen asiakaskokemuksen asiantuntija, joka tarjoaa monikanavaiset asiakaspalvelun ja myynnin palvelut suunnittelusta konkreettiseen toteutukseen. Yli kymmenen vuoden aikana kerrytetty tietotaitomme ja kehitetty kyvykkyytemme yhdistettynä viime vuosien aikana päivittyneeseen palvelukirjoomme tekevät meistä markkinalla aidosti uniikin ja arvostetun toimijan. Yli 60 henkilöä työllistävässä yhtiössämme on mahtava sekoitus kovia ammattilaisia erilaisilla taustoilla sekä roima annos nuorekasta kasvunnälkää. Kun henkilöstöltämme kysytään, miksi työskentely Hummilla on mielekästä, niin vastauksissa korostuvat erityisesti ihanat työystävät.
Meillä Customer Success Managerina pääset työskentelemään hyvin erilaisten asiakkuuksien parissa, luoden heidän asiakkailleen parempaa asiakaspalveluarkea. Roolissa huolehdit yhdessä palvelutuotannon esihenkilöiden kanssa, että asiakkaamme saavan tavoitteiden mukaisia tuloksia. Rooli painottuukin enemmän asiakkaan palvelun kehittämiseen ja analysointiin, kuin kaupallisiin tekemiseen. Meillä et jää sivustaseuraajaksi sisäisenkään toiminnan kehittämisessä, vaan pääset mukaan kehittämään meidän asiakkuudenhoidon tapoja työskennellessäsi läheisesti liiketoimintajohtajamme kanssa. Henkilö korvaa nykyisen Customer Success Managerin, joka jää pidemmälle opintovapaalle. Rooli on täyspäiväinen ja toistaiseksi voimassa oleva.
Tärkeimmät työtehtäväsi tulevat olemaan:
– Asiakkuuksien johtaminen. Usein tämä tapahtuu säännöllisten asiakastapaamisten muodossa, jossa käytte johdollasi tuottamiamme tuloksia läpi ja kehitätte yhteistyötä. – Tulosten analysointia ja raportointia. Olet vastuussa oman asiakassalkkusi tulosten analysoinnista ja teet heille tuloksista raportteja. Saat tukea meidän muilta asiantuntijatiimeiltä, joten yksin et analysoinnin kanssa jää. – Olet mukana käynnistämässä uusia asiakkuuksia hiotun aloitusprosessimme mukaisesti ja varmistamassa onnistuneen yhteistyön jo ensimmäisistä päivistä alkaen. – Pääset vahvasti mukaan liiketoimintamme ytimeen, jossa pääset kehittämään sisäisiä prosessejamme, sekä kehityt itse alan asiantuntijaksi, jonka myötä pystyt tarjoamaan myös asiantuntijuuttamme kasvavissa määrin asiakkaillemme.
Olet etsimämme henkilö, jos:
– Omaat analyyttisen ja positiivisen ongelmanratkaisemisen ajattelutavan. – Sinulla on kokemusta vastaavanlaisesta asiakasvastaavan roolista (Customer success manager, Account manager tai vastaava). – Johdat taitavasti omaa ajankäyttöäsi ja useat narut pysyvät käsissäsi samanaikaisesti.- Nautit isojen kokonaisuuksien kanssa toimimisesta, koska tarjoamme palveluita, joihin asiakkaat sitoutuvat vuosiksi ja joiden arvot vaihtelevat kymmenistä tuhansista satoihin tuhansiin vuodessa. – Innostut laadukkaasta asiakaspalvelusta ja ensiluokkaisista asiakaskohtaamisista. Haluat kehittyä asiantuntijaksi modernin asiakaspalvelutyön kehittämisessä. – Kasvuyrityksen arkeen kuuluva muutos ja mahdollisuudet kantaa vastuuta motivoivat sinua. – Lisäksi katsomme eduksi kokemuksen raportointiosaamisen parissa.
Tarjoamme sinulle:
– Valmiin asiakassalkun täynnä sitoutuneita asiakkaita ja erinomaiset työkalut onnistua roolissasi. Työsi tueksi laadukkaat teknologiat, kattavan perehdytyksen ja ympäröivän tiimin tuen.- Innostavan mahdollisuuden olla mukana kehittämässä suurten brändien modernia asiakaspalvelua ja asiakaskokemusta. – Ihmislähtöisen, rennon ja kehittymishaluisen työkulttuurin, joka tukee oppimista ja kasvua.- Työhyvinvointia tukevat työterveys-, kulttuuri- ja liikuntaedut, sekä vapaa-ajan vakuutuksen. – Joustavat työskentelytavat ja mahdollisuuden vaikuttaa ympäristöösi ja työskentelyysi. – Viihtyisän työympäristön Jyväskylässä sijaitsevissa toimistotiloissamme. – Mahdollisuudet kasvaa roolissasi. – Osaamiseesi ja kokemukseesi perustuvan kuukausipalkan (kokemusta kartuttaneen henkilön tavoiteltu palkkahaitari noin 3000-3500 €/kk välissä).
Pääasiallinen toimistomme sijaitsee Jyväskylässä. Mahdollistamme hybridityöskentelyn, mutta toivomme näkevämme uutta kollegaamme viikoittain toimistollamme.
Lähetäthän ansioluettelon ja vapaamuotoisen hakemuksesi palkkatoiveen kera humm.fi osoitteen Rekry -osiossa sunnuntaihin 19.5.2024 mennessä. Haastatteluprosessi käynnistetään jo hakuaikana ja saatetaan sulkea oikean henkilön löytyessä, joten toimi pian.
Jos jokin jäi askarruttamaan tai haluat kuulla lisää yrityksestämme tai työnkuvasta, voit laittaa sähköpostia liiketoimintajohtajallemme Petri Widgrenille petri.widgren@humm.fi ja sovitaan tarvittaessa soittoaika.

Palkkaus:Kiinteä palkka
Työ alkaa:Mahdollisimman pian
Työn kesto:yli 12 kuukautta
Työaika:kokoaikatyö
Yhteystiedot:Kattelus, Jere, jere.kattelus@humm.fi
Lähde: TE-palvelut

Osaamisalue: