positiivinen hakijapalaute

Hyvä kello kauas kuuluu – positiivinen hakijapalaute asiakkaallemme Elisa Oyj:lle

Ramona Westersund Ajankohtaista

Myönteinen työnhakijakokemus on asia, jonka jakamisesta sosiaalisessa mediassa voi tuntea ylpeyttä. Aivan järisyttävän hyvä tarina leviää lumipalloefektin tavoin.

Asiakkaamme Elisa Oyj sai positiivista hakijapalautetta Minna Touruselta hänen haettuaan työpaikkaa Elisalta ja saatuaan hakemuksen jälkeen automaattisen hakijaviestin Elisan HR:ltä. Minna kirjoittaa bloggaussarjaa #kiitäkunsaatjotainhyvää, johon hän kerää onnistuneita asiakaskokemuksia.

Minna Tourusen paljon tykkäyksiä Linkedinissä herättäneen asiakaskokemuksen Elisan hakijaviestinnästä voit lukea alta.

”Kiitä kun saat jotain hyvää, case Elisa HR. Paljon on täällä Linkkarissa puhuttu rekrytoitavien kohtelusta työmarkkinoilla. Viimeksi aiheesta käytiin keskusteluja Piilo-osaajien uramarkkinoilla. Minä hain eilen työpaikkaa Elisalta ja olen työtehtävästä todella innoissani. Innostusta lisäsi niinkin pieni asia kuin HR:n automaattiviesti. Miten voi yhdessä vakiovastauksessa onnistua noin täydellisesti?? Siis kertakaikkisen nerokas viesti ja tuli hakijalle todellakin olo, että nyt on haettu oikeaan paikkaan. Aivan mahtavaa Elisa 👍 tämä asiakaskokemushihhuli kiittää nyt jo hyvästä kohtelusta. Pistäkää lukijat reagoiden niin saadaan tämäkin kiitos toimitettua perille asti. #kiitäkunsaatjotainhyvää #elisa

Ja tässä vielä hänen saamansa Elisan HR:n lähettämä ajantasainen ja automatisoitu hakijaviesti:

Minna Tourusen positiivinen hakijapalaute on erinomainen osoitus siitä, miten tärkeää hakijaviestintä on ja minkälainen vaikutus ajantasaisella viestillä on hakijakokemuksen ja työnantajakuvan rakentumisessa. Elisa HR:n lähettämä automaattiviesti on puolestaan mainio esimerkki siitä, miten LAURA™-rekrytointijärjestelmää voi käyttää hakijaviestintään. Tämä asettaa riman korkealle ensimmäisen automaattisen hakijaviestin jälkeen, mutta epäilemättä Elisa hoitaa tämänkin mallikkaasti. Hyvä Elisa!

Lataa oppaamme, jossa kerromme viisi vinkkiä, miten työnantaja voi edistää myönteisen työnhakijakokemuksen syntymistä.

Lue myös alla olevat artikkelit ja valjasta LAURA™-rekrytointijärjestelmän hakijaviestinnän työkalut tehokäyttöön: