Miten rakentaa työnantajakuvaa rekrytointiprosessin aikana? Millainen organisaatiosi on työnantajana?
Jokainen muodostaa aina oman henkilökohtaisen käsityksensä organisaatiosta työnantajana. Työnantajakuvan muodostumiseen vaikuttaa moni seikka kuten kokemukset, tiedot, asenteet ja arvot. Organisaation viestintä, rekrytointi-ilmoitusten sisältö ja visuaalisuus vahvistavat tai muuttavat työnantajakuvaa.
Hakijaviestintä ja hakijakokemus ovat yhä tärkeämmässä asemassa organisaation brändin jalkauttajina.
Työnantajakuvan muodostumiseen voi vaikuttaa rekrytoinneissa monella tavalla. Yksinkertaisetkin keinot voivat osoittautua ylivertaisiksi: työnantajakuvan rakentamisen ei tarvitse olla rakettitiedettä.
Järjestimme 20.4.2021 webinaarin, jossa kerroimme, miten rakentaa työnantajakuvaa Laura Rekrytointijärjestelmää hyödyntämällä.
Webinaarissa Laura Rekrytointijärjestelmän tuotepäällikkö Marko Sirén vastaa muun muassa seuraaviin kysymyksiin:
- Miten työnantajakuvaa voi parantaa hyödyntämällä Laura Rekrytointijärjestelmän päivityksiä?
- Mistä lähteä liikkeelle ja miten koordinoida työnantajakuvan rakentamista?
Webinaarissa esitellään myös aitoja case-esimerkkejä työnantajakuvan rakentamisesta.
Webinaarin tallenne ei ole enää saatavilla. Kiinnostuitko aiheesta? Ota meihin yhteyttä & keskustellaan lisää!