Kohdennettu rekrytointimarkkinointi tehostaa rekrytointeja ja auttaa rekrytoijia työnantajakuvan rakentamisessa. Rekrytointimarkkinointi on paras työkalu, kun haluat löytämää sopivan osaajan nopeasti. Rekrytointimarkkinoinnin avulla voit kohdistaa työpaikkailmoituksesi haluamalle alueelle ja oikeanlaisille osaajille.
Avoimen työpaikan täyttäminen voi olla haasteellista eri aloilla, etenkin vaativissa rekrytoinneissa. Hakemuksia saattaa tulla paljon, mutta sopivaa tekijää ei löydy, juuri kun kasvua on näkyvissä ja resursseja tarvitaan pian. Samaan aikaan työnhakijoiden odotukset työpaikan suhteen ovat muuttuneet viime vuosina, ja yritysten tulisikin pystyä tarjoamaan merkityksellisiä työtehtäviä. Merkityksellisyyden lisäksi työnhakijat haluavat varmistaa, että heillä on hyvät mahdollisuudet urakehitykselle sekä sopivasti joustavuutta työntekoon. Positiivisella ja luotettavalla työnantajamielikuvalla on tärkeä merkitys onnistuneessa rekrytoinnissa ja työntekijöiden saatavuuden varmistamisessa pitkällä tähtäimellä. Työnantajamielikuva ja yrityksen brändi ovat tänä päivänä erottamattomat.
Miten onnistunut rekrytointimarkkinointi toteutetaan nopeallakin aikataululla? Järjestimme 30.8.2022 käytännönläheisen webinaarin, jossa asiantuntijamme kävi tiivisti läpi miten kohdennettu rekrytointimarkkinointi auttaa organisaatioita onnistumaan rekrytoinneissa tehokkaammin sekä samalla parantamaan työnantajamielikuvaa. Rekrytointimarkkinointi on panostus työnantajabrändiin ja koko organisaation tulevaisuuteen.
Rekrytointimarkkinoinnin asiantuntijamme, Lauran Customer Success Manager Jonne Laiho käsitteli webinaarissa seuraavia aihealueita:
- Rekrytoinnin haasteet ja ratkaisut
- Työnantajamielikuva
- Kohdennetut rekrytointitoimenpiteet
- Rekrytointikampanjat somessa
Webinaarin tallenne ei ole enää saatavilla. Kiinnostuitko aiheesta? Ota meihin yhteyttä ja keskustellaan lisää!
Haluatko saada tiedon Lauran tulevista tapahtumista ja uusista työelämäsisällöistä suoraan sähköpostiisi? Tilaa rekrytoijan uutiskirje!