Niemi Palvelut Oy

Business Controller

  • Sijainti Helsinki
  • Julkaistu 22.05.2024, 16:00
  • Suljettu 01.06.2024, 0:43
  • Tätä työpaikkaa voit hakea käyttäen Osaajaprofiilia pohjana!

Business Controller

Business Controller

Niemi Palvelut Oy on Suomen johtava muutto- ja logistiikkapalveluihin erikoistunut yritys. Toteutamme vuosittain lähes 100.000 toimeksiantoa valtakunnallisessa verkostossamme ja liikevaihtomme on n. 40 miljoonaa euroa. Toimintamme sydän on tuhat niemiläistä, joita yhdistää intohimo laadukkaisiin muutto- ja logistiikkaratkaisuihin ja asiakaslähtöiseen kehittämiseen osallistavassa ja yrittäjähenkisessä työyhteisössämme. Toimialamme vastuullisuuden edellä tekijänä ajoneuvokalustomme operoi 100 % fossiilittomasti.

Haluaisitko sinä kirjoittaa kasvutarinaamme oman jälkesi? Etsimme nyt ketterään ja kehittyvään taloushallintotiimiimme Business Controlleria vakituiseen työsuhteeseen Helsinkiin.

Tehtävästä

Monipuoliseen tehtäväkuvaan kuuluu mm.:

  • liiketoiminnan kehityksen seuranta, raportointi ja tulosanalyysit johdolle ja sidosryhmille
  • liiketoiminnan tuki sekä kannattavuus-, kustannus- ja business case laskelmat
  • ennuste- ja budjetointiprosessien omistajuus
  • kassavirta- ja käyttöpääomalaskelmat
  • kauden katkoprosessiin osallistuminen
  • ESG työryhmän tukeminen mm. CSRD-direktiiviin liittyen
  • Erilaisiin kehityshankkeisiin osallistuminen

Tarkempi tehtäväkuva muotoutuu valitun henkilön kokemustaustan ja kiinnostuksen kohteiden pohjalta. Tehtävän aloitusajankohta voidaan sopia joustavasti.

Sinusta

Olet jo kerryttänyt jonkin verran työkokemusta sisäisen laskentatoimen tehtävistä ja liiketoiminnan johdon tukemisesta laskelmien ja raporttien avulla. Toiveenasi on laajentaa osaamistasi controller -roolin monipuolisissa tehtävissä. Osaat käsitellä ja visualisoida tietoa sekä sanoittaa lukujen ja yrityksen toiminnan välistä yhteyttä. Tiedät myös, kuinka valjastaa osaamistasi talouden prosessien ja automatisoinnin kehittämiseen. Jaat kanssamme liiketoimintalähtöisen ajattelutavan ja kommunikoit luontevasti eri henkilöstöryhmien kanssa. Toimeen tarttuvana nautit asioiden aikaan saamisesta kehittävällä otteella. Onnistumista tehtävässä tukee esim. laskentatoimen/tuotantotalouden koulutustausta, vahva Excel ja Power BI- osaaminen sekä sujuva suomen ja englannin kielitaito. Eduiksi katsotaan logistiikka-/palveluliiketoiminnan tuntemus, Microsoft Dynamics 365 -osaaminen ja kiinnostus yritysvastuullisuuteen liittyen.

Meistä

Tarjoamme sinulle merkityksellisen tehtävän, jossa saat tilaa toteuttaa ammatillista osaamistasi tulevaisuuden kasvuun tähtäävässä yhtiössä. Käytössäsi on osittainen etätyömahdollisuus, henkilöstön kuntosali, hieronta- ja hyvinvointietu, Caps-henkilöstöetuohjelma Niemen omia henkilöstöetuja unohtamatta. Ponnahduslautanasi toimii laadukas perehdytys, selkeät tavoitteet, onnistumistasi tukeva palautekulttuuri ja mukavat niemiläiset.

Oletko sinä uusi niemiläinen? Kerro meille osaamisestasi palkkatoiveen kera osoitteessa:

https://niemi.rekrytointi.com/paikat/?o=A_A&jid=767 

 31.5.2024 mennessä. 

Talousjohtajamme Laura Kekarainen vaihtaa mielellään kanssasi ajatuksia tehtävään liittyen 28.5. klo. 14–16 ja 29.5. klo. 9–11, p. 040 300 5564/ laura.kekrainen@niemi.fi

Osaamisalue: