2-tason Service Desk asiantuntija Teamleader -vastuulla!
- Sijainti Helsinki
Julkaistu 13.11.2024, 17:00 - Haku päättyy 29.11.2024, 23:59
2-tason Service Desk asiantuntija Teamleader -vastuulla!
Haemme asiakkaalle henkilöä 2-tason Service Desk asiantuntijan tehtäviin.
Tässä tehtävässä Sinulla on tärkeä rooli ratkoen asiakkaamme vikatilanteita ja muutostöitä. Odotamme Sinulta ohjelmistojen, tietokantojen sekä tietoturva-asioiden olevan hyvin hyppysissä.
Tässä asiantuntijatehtävässä on myös Teamleader -vastuu vastaten pienen tiimin toiminnasta, kuitenkin niin, että olet itsekin suorittavassa toiminnassa tehden käytännön töitä. Sinä ja tiimisi vastaatte omalta osaltanne itsenäisesti asiakaskokemuksen onnistumisesta varmistaen näin asiakastyytyväisyyden.
Tehtävässä toimimisen eduksi katsotaan mikäli Sinulla on osaamista JIRA, Service Now, Efecte tai vastaavasta tiketöintijärjestelmästä, Android sekä Linux käyttöjärjestelmätuntemus, osaat sovelluspuolen ylläpitoa ja omaat kokemusta WLAN sekä mobiiliverkoista.
Työkielinä ovat suomi ja englanti. Työtä tehdään noin 50/50 paikanpäällä ja etänä.
ODOTAMME SINULTA:
* IT-alan koulutus (esim. datanomi, tradenomi)
* Kokemusta Service Desk -ympäristöstä tai teknisestä asiakaspalvelusta
* Kokemusta Incident, Problem -ja Change Management -prosessien käytännön tehtävistä
* Osaamista tietokannoista sekä konfiguroinneista
* Kokemusta Windows -palvelinympäristöstä
* Ymmärrystä TCP/IP tietoliikenneprotokollista
* Kokemusta etäyhteysympäristöjen hallinnasta
* Vähintään kolmen (3) työvuoden kokemusta Teamleaderina ja/tai esihenkilönä
Painotamme, että olet tärkeässä roolissa onnistuneeseen palvelukokemukseen, joten arvostamme hyviä vuorovaikutus/viestintätaitoja ja asiakaslähtöistä asennetta. Sinulla ei mene sormi suuhun hektisessä työympäristössä ja omaat hyvät priorisointitaidot.