HR-osaaja
- Sijainti Kajaani
Julkaistu 06.11.2024, 15:39 - Haku päättyy 30.11.2024, 0:00
HR-osaaja
Haemme asiakkaallemme Fin-Terpuu Oy:lle Kajaaniin vakituiseen ja kokoaikaiseen tehtävään HR-osaajaa!
Fin-Terpuu on kajaanilainen metsäteollisuuden logistiikkapalveluja tarjoava konserni. Päätoimialamme ovat logistiikka, huolto, konsultointi sekä koneiden ja henkilöstön vuokraus. Olemme erikoistuneet puunjalostusteollisuuden, satamien ja terminaalien sisäisiin kuljetuksiin sekä vesitiekuljetuksiin. Päätoimipaikkamme sijaitsee synnyinsijoillamme Kajaanissa.
Meillä on yli 40 vuoden kokemus logistiikka-alasta. Teemme työmme aina tarkasti ja huolella. Käytössämme on alan uusin teknologia ja kalusto. Opimme asiakkailtamme ja työntekijöiltämme koko ajan ja kehitämme toimintaamme sen pohjalta.
Tehtävässä toimit HR-asiantuntijana tiiviissä työyhteisössä, jossa pääset kehittämään HR-prosesseja ja tukemaan liiketoimintaa. Työnkuvaa voidaan myös räätälöidä kokemuksesi mukaan – voit aloittaa esimerkiksi HR-assistentin tehtävistä ja edetä HR-asiantuntijan tehtäviin.
Työssäsi vastaat työsopimusten laatimisesta ja hallinnoit työsuhteen elinkaaren vaiheita aina rekrytoinneista työsuhteen päättymiseen saakka.
Tehtävässä menestyäksesi odotamme sinulta:
* Soveltuvaa koulutustaustaa, kuten merkonomin, tradenomin tai esihenkilötyön koulutusta.
* Kokemusta HR-tehtävistä, palkanlaskennasta, esihenkilötyöstä tai muusta liiketoimintaa tukevasta roolista.
* Tuntemusta työsuhteen elinkaaren vaiheista, kuten työsopimusten tekemisestä, työsuhteiden päättymiseen liittyvistä prosesseista sekä lainsäädännön ja työehtosopimusten tuntemusta.
* Liiketoiminnan ja erityisesti metsäkonealan ymmärrys on suuri etu.
* Sujuvaa suomen kielen taitoa.
Työtehtävät:
* Työsopimusten laatiminen, työsuhteiden hoito
* Työterveyden yhteyshenkilönä toimiminen.
* Ulkoistetun palkanlaskennan yhteyshenkilönä toimiminen.
* Työnjohtajien HR-asioiden tuki.
* Sympa HR -järjestelmän pääkäyttäjän rooli.
* Perus Office-taitojen hallinta.
Tarjoamme sinulle:
* Kilpailukykyisen palkan kokemuksesi mukaan
* Vakituisen työsuhteen
* Pienen ja tiiviin taloustiimin tuen, työskentelet HR-päällikön alaisuudessa
* Mahdollisuuden kehittää työnkuvaasi oman osaamisesi ja kiinnostustesi mukaan
Työ edellyttää rohkeutta ja oma-aloitteisuutta, paineensietokykyä ja kykyä priorisoida työtehtäviä. Kyseessä on kokoaikainen (37,5 h/vko) työ, joka tehdään täysin toimistolla Kajaanissa. Etätyö ei ole mahdollista.
Työn aloitus sopimuksen mukaan, kuitenkin mahdollisimman pian. Haastattelemme hakijoita jo haun aikana ja paikka täytetään heti sopivan henkilön löytyessä.
Hakuohjeet
Mikäli kiinnostuit paikasta, lähetä hakemuksesi pian! Liitä mukaan CV ja mielellään kuulemme palkkatoiveesi.
Lisätietoja tehtävästä antaa Minna Leinonen, p. 040 663 6123 tai minna.leinonen@nordrec.fi.
Nordrec on vuonna 2022 perustettu henkilöstöpalvelualan yritys, jolla on vankka kokemus rekrytoinneista, henkilöstövuokrauksesta ja yrittäjyydestä. Meille on tärkeää toimia läpinäkyvästi, luotettavasti ja joustavasti, ja tavoitteenamme on kasvaa ja menestyä yhdessä asiakkaidemme ja työntekijöidemme kanssa. Palvelemme asiakkaita ja työnhakijoita ympäri Suomen, ja projekteja löytyy myös EU-maissa ja Norjassa.