Tuoteomistaja, Kanta-palvelut, tietopalvelut
- Sijainti Keski-Suomi, Varsinais-Suomi, Uusimaa
Julkaistu 08.11.2024, 10:15 - Haku päättyy 25.11.2024, 0:59
Tuoteomistaja, Kanta-palvelut, tietopalvelut
Haluaisitko sinä olla mukana kehittämässä kansallisia sosiaali- ja terveydenhuollon toimintaa tukevia sähköisiä palveluja?
Olisiko sinun seuraava ura-askeleesi tuoteomistajana Kanta-palvelujen parissa, jossa sinulla on vastuualueena Arkistonhoitajan käyttöliittymien sekä Kysely- ja välityspalvelun tuoteomistajan tehtävät?
Meillä on sinulle mahdollisuus, jota ei kannata ohittaa.
Haemme vakituiseen työsuhteeseen sote-tietojärjestelmäkehittämisen salat tuntevaa tuoteomistajaa Kanta-palvelujen yksikköön osaksi ketterää kehittämistiimiä. Tiimin tehtävänä on kehittää ja ylläpitää Arkistonhoitajan käyttöliittymiä sekä Kysely- ja välityspalvelua. Jos etsit työtä, jolla on merkitystä suomalaisten arjessa, tämä paikka on sinulle.
Työssäsi vastaat yhdessä Kanta-palvelujen kehityspäälliköiden kanssa palvelun visiosta ja tiekartasta sekä varmistat, että korkean tason tavoitteet toteutuvat. Hallinnoit tuotteen kehitysjonoa ja vastaat julkaisusuunnittelusta oman vastuualueesi osalta.
Tuoteomistajana ohjaat ketterän (Scrum, SAFe) kehitystiimin toimintaa, priorisoit tehtäviä yhdessä tiimin jäsenten kanssa ja osallistut tuoteominaisuuksien määrittelyyn. Olet aktiivisesti yhteydessä erilaisten sisäisten ja ulkoisten sidosryhmien kanssa ja toimit linkkinä liiketoiminnan ja IT-kehitystiimin välillä.
Tunnet loppukäyttäjien tarpeet ja varmistat, että ne huomioidaan kehittämisessä. Tuoteomistajan tehtävään sisältyy myös hallinnollisia tehtäviä kuten kehitysprojektien hallintaa projektinhallintavälineillä sekä budjetin suunnittelua ja seurantaa.
Tarjoamme sinulle
* hyvät mahdollisuudet kehittyä työssä ja lukuisia mahdollisia urapolkuja.
* tehtäväkohtaisen palkan, joka on alkaen 4482 e/kk. Esitäthän palkkatoiveesi hakemuksessasi.
* työpaikan, joka sijaitsee Helsingissä, Turussa tai Jyväskylässä. Osittainen etätyöskentely on mahdollista.
Odotamme, ettäsinulla on
* vankka usean vuoden (vähintään 5 vuoden) kokemus tuoteomistajan tehtävistä
* kokemusta ja näyttöä SOTE-tietojärjestelmien kehittämisestä tai käytöstä
* hyvin hallussa ketterät ohjelmistokehitysmenetelmät (esim. Scrum, SAFe)
* kokemusta ja näyttöä käyttöliittymäkehittämisestä (vähintään kolmen käyttöliittymän kehittämisestä)
* kokemusta, osaamista ja näyttöä palvelumuotoilusta
* valmiudet ymmärtää tai omaksua taloushallintaan ja budjetointiin liittyviä vaatimuksia ja ohjeita
* kyky aktiiviseen, itsenäiseen ja itseohjautuvaan työskentelyyn
* kyky priorisoida ja tehdä päätöksiä
* hyvin hallussa ohjelmistoista ohjelmistokehittämisen apuvälineet (esim. Jira, Confluence)
* hyvät yhteistyö- ja tiimitaidot
* halu oppia uutta ja kykenet mukautumaan muuttuviin tilanteisiin
* erinomainen suomen kielen suullinen ja kirjallinen taito
* soveltuva korkeakoulututkinto tai työn kautta hankittua vastaavaa osaamista.
Hyödyksi on myös, jos
* sinulla on hyvä englannin kielen suullinen ja kirjallinen taito
* sinulla on kokemusta kansallisista tai kansainvälisistä IT-hankkeista
Pidämme huolta työhyvinvoinnistasi, ja saat meillä kattavat työterveyspalvelut. Palautumistasi tuemme virike-eduilla ja pitkillä lomilla.
Katso LinkedInistä #töissäkelassa tai Kanta-palvelujen sosiaalisen median kanavista viestipalvelu X:stä @kantapalvelut, LinkedInistä #Kantapalvelut tai Facebookista @Kanta nähdäksesi, millaisten asioiden parissa teemme hommia.
Kiinnostuitko? Lähetä meille hakemus ja katsotaan, miten sopisimme toisillemme. Hae tehtävää rekrytointijärjestelmässämme osoitteessa www.kela.fi/rekrytoi viimeistään 24.11.2024. Liitä hakemukseen hakemuskirje palkkatoiveineen ja ansioluettelo. Kun hakemuksesi on saapunut meille, lähetämme vahvistuksen sähköpostiisi.
Lisätietoja tehtävästä antaa mielellään ryhmäpäällikkö Veera Riekkinen, etunimi.sukunimi@kela.fi.
Turvallisuusselvitys: Henkilöstömme ja asiakkaidemme turvallisuus on meille ensiarvoisen tärkeää. Siksi teetämme valitusta hakijasta turvallisuusselvityksen ennen työn alkamista.