Asiakasvastaavan virka, henkilöasiakkaan palvelut
- Sijainti Juuka
Julkaistu 15.11.2024, 10:00 - Haku päättyy 03.12.2024, 16:00
Asiakasvastaavan virka, henkilöasiakkaan palvelut
Pohjois-Karjalan työllisyysalue on 13 kunnan muodostama yhteistoiminta-alue. Työllisyysalue aloittaa toimintansa 1.1.2025, kun julkisten työvoimapalveluiden järjestämisvastuu siirtyy valtion työ- ja elinkeinotoimistoilta kunnille. Työllisyysalueen vastuukuntana toimii Joensuun kaupunki.
Pohjois-Karjalan työllisyysalue tarjoaa räätälöityjä lähipalveluja asiakkaan kotikunnassa yhdessä työllisyyden yhteistoimintaverkoston kanssa. Työllisyysalue järjestää työllisyyspalvelut tehokkaasti tukien kuntien ja alueiden elinvoimaa ja kilpailukykyä.
Haemme Pohjois-Karjalan Työllisyysalueelle ASIAKASVASTAAVAA henkilöasiakkaan palveluihin. Virka sijoittuu Pielisen Karjalan palvelualueelle, virkapaikkana on Juuka.
Mistä on kyse?
Tehtävässä keskeistä on tarjota asiakaslähtöistä palvelua asiakkaan tarpeiden mukaan, mikä tarkoittaa työllistymisen tukemista, palvelutarpeiden arviointia sekä sopivien työllistymis- ja koulutusratkaisujen esittämistä. Asiakasvastaavana vastaat asiakasryhmästäsi, arvioi asiakkaiden palvelutarpeita ja ohjaa heitä yksilöllisesti työllistymiseen, koulutukseen ja muihin tarvittaviin palveluihin. Työssä tehdään tiivistä yhteistyötä eri toimijoiden, kuten työnantajien, koulutusorganisaatioiden ja muiden sidosryhmien kanssa asiakkaan tavoitteiden saavuttamiseksi.
Tehtävään sisältyy asiakkaan palveluprosessiin liittyvien sopimusten ja päätösperusteiden selvittäminen, työvoimapoliittisten lausuntojen antaminen, päätösten ja sopimusten tekeminen ja asiakkaiden ohjaaminen palvelujen aikaisten lakisääteisten taloudellisten etuuksien käyttöön. Tehtävään voi sisältyä myös työllistymistä edistävän monialaisen yhteispalvelun (TYM) työtä.
Mitä odotamme sinulta?
Haemme henkilöä, jolla on aktiivinen ja tavoitteellinen työote sekä osaamista ohjauksellisesta asiakastyöstä. Toivomme kehittämismyönteistä ja positiivista asennetta, hyviä vuorovaikutus- ja verkostotyötaitoja sekä kykyä johtaa omaa työtään asiantuntijana. Arvostamme taitoa soveltaa ohjeita ja lainsäädäntöä käytännön työssä. Odotamme hyviä tiedonhakutaitoja, kykyä tarjota ammattimaista asiakaspalvelua paineen alla sekä aitoa motivaatiota haettavaa tehtävää kohtaan.
Tehtävän hoitamisessa katsotaan eduksi soveltuva koulutus, monipuolinen työkokemus sekä työvoimaviranomaisen, kuntien työllisyyspalvelujen ja työllisyyden ekosysteemin tuntemusta. Tehtävien hoidossa on etua myös alueen työmarkkinoiden, toimialojen, ammattien ja asiakaskunnan tarpeiden tuntemuksesta.
Tehtävässä tarvitaan suomen kielen taitoa, muu kielitaito katsotaan eduksi. Tehtävä edellyttää matkustusvalmiutta Pohjois-Karjalan alueella.
Virkaan valitun on toimitettava lääkärintodistus ennen viran vastaanottamista.
Mitä tarjoamme?
Kyseessä on vakituinen virkasuhde, joka alkaa 2.1.2025.
Työsuhteen ehdot määräytyvät KVTES:n mukaisesti. Asiakasvastaavan tehtäväkohtainen palkka on 2950 euroa/kk. Maksamme työkokemuksen perusteella työkokemuslisää, joka työkokemuksen määrän mukaan voi olla 3 % tai 8 %.
Joensuun kaupunki on rento, avoin ja varma työpaikka, jossa teet 78 000 joensuulaisen elämästä parempaa. Rakenteet ovat kunnossa, pomot kartalla, lomat pitkiä ja töissä on helppo hengittää. Lopeta siis vatulointi, ja tule meille hommiin!
Tärkeät asiat:
Hakuaika päättyy 3.12.2024 klo 16.00.
Lisätietoja tehtävästä antaa työllisyysaluejohtaja Riikka Vartiainen p. 050 434 8641 / riikka.vartiainen@joensuu.fi.
Lue lisää Joensuun kaupungista työnantajana osoitteesta: https://www.joensuu.fi/toihin-kaupungille