HR Legal Services

Customer Support Service Engineer, Endress+Hauser

  • Sijainti Vantaa
  • Julkaistu 17.10.2024, 14:30
  • Haku päättyy 31.10.2024, 23:59
  • 31.10.2024, 23:59
  • Tätä työpaikkaa voit hakea käyttäen Osaajaprofiilia pohjana!

Customer Support Service Engineer, Endress+Hauser

Etsimme asiakkaallemme Endress+Hauserille kokoaikaiseen ja vakituiseen työsuhteeseen 

Customer Support Service Engineeriä

Tehtävänkuvaus:

Tässä roolissa vastaat teknisestä asiakastuesta asiakasyritystemme kunnossapito- ja tuotanto-organisaatioille. Toimit osana huollon ammattilaistemme tiimiä, tukien asiakkaitamme monipuolisesti erityyppisissä tilanteissa. Customer Support Service Engineerinä työskentelet tärkeässä roolissa apuna sekä asiakkaille että sisäisesti esimerkiksi myyjille ja tuotepäälliköille.

Työskentely tapahtuu pääsääntöisesti tietokoneella ja puhelimella. Tehtävänäsi on ajoittain myös tarkastaa huoltoon saapuvia viallisia tai kalibroitavia laitteita, toteuttaa pienimuotoisia korjaustoimenpiteitä ja hoitaa tuotteiden jatkolähetykset tehtaille.

Tässä roolissa pääset olemaan tärkeä osa Endress+Hauserin huoltoliiketoimintaa, ja roolissasi pääset kehittämään omaa osaamistasi prosessiteollisuudesta ja huoltoliiketoiminnasta.  Voit olla urasi alussa oleva, esimerkiksi vastavalmistunut, osaaja – tai jo kokeneempi konkari, joka haluaa siirtyä tämän tyyppiseen työtehtävään urallaan.

Endress+Hauserin toimisto sijaitsee Vantaalla Veromiehen lähistöllä. Vantaan toimistolla työskentelee kollegoita monipuolisesti eri rooleissa. Huollon tiimissä Vantaalla on lisäksesi viisi henkilöä.

Tehtävässä menestyminen edellyttää:

  • Kone- tai sähköautomaatiopuolen insinöörin (AMK) koulutusta
  • Hyviä yhteistyötaitoja ja kykyä työskennellä saumattomasti tiimissä muiden asiantuntijoiden kanssa
  • Hyvää ongelmanratkaisukykyä ja -taitoa
  • Kykyä työskennellä itsenäisesti ja oma-aloitteisesti työtehtäviä priorisoiden
  • Avointa, mutkatonta ja joustavaa suhtautumista monipuolisiin tehtäviin
  • Erinomaista asiakaspalveluasennetta ja uteliaisuutta oppia uusia asioita
  • Kyky työskennellä suomeksi ja englanniksi

Rekrytoinnin aikataulu ja lisätiedot

Kiinnostuitko mahdollisuudesta työskennellä Endress+Hauserilla Customer Support Service Engineerinä? Jätä hakemuksesi HR Legalin rekrytointijärjestelmän kautta HR Legalin verkkosivuilta.

Rekrytointi toteutetaan yhteistyössä HR Legal Servicesin kanssa, ja rekrytoinnista vastaa HR Legalin seniorikonsultti Karoliina Heikkinen. Lisätietoja roolista ja yleisesti rekrytoinnin etenemisestä voit kysyä HR Legalin Karoliina Heikkiseltä joko soittamalla tai sähköpostilla. Sähköposti on karoliina.heikkinen(a)hrlegal.fi ja puhelinnumero +358 401 966 360.

Hakuaikaa on torstaihin 31.10..2024 asti. Haastattelemme sopivia henkilöitä jo hakuajan kuluessa, joten otathan yhteyttä ja lähetät hakemuksesi mahdollisimman pian. Rekrytoinnin ensimmäisellä kierroksella tapaat konsultin Karoliina Heikkisen, ja seuraavaan vaiheeseen edetessäsi Endress+Hauserin työntekijöitä.  

Tehtävässä aloitus tapahtuu sopimuksen mukaan heti sopivan henkilön löydyttyä. Toivottavasti kuulemme sinusta pian!

 

Yrityksestä

Endress+Hauser on mittaus- ja säätöteknologian, palveluiden ja prosessiautomaation ratkaisujen maailmanlaajuinen markkinajohtaja. Ratkaisumme kattavat virtaus-, pinta-, paine, analyysi- ja lämpötilamittaukset, vahvan prosessi- ja projektiosaamisen sekä paikallisen palveluverkoston lähellä asiakasta. Asiakkaamme voivat ratkaisujemme avulla vähentää huomattavasti ympäristön kuormitusta – samalla lisäten tuottavuutta, kustannustehokkuutta ja turvallisuutta. Asiakkaamme toimivat eri teollisuudenaloilla: kemia, elintarvike, bioteknologia, energiantuotanto, sellu ja paperi, kaivos, mineraali ja metalli, öljy ja kaasu sekä vesi ja jätevesi.

Lue lisää Endress+Hauserin yrityskulttuurista ja arvoista täältä!

 

Osaamisalue: , ,