Academic Work Consulting Oy

Service Desk (ruotsinkielinen), Elisa Oyj, Helsink, Academic Work Consulting Oy, Helsinki

  • Sijainti Helsinki
  • Julkaistu 31.10.2024, 8:13
  • Haku päättyy 30.11.2024, 23:59
  • 30.11.2024, 23:59

Service Desk (ruotsinkielinen), Elisa Oyj, Helsink, Academic Work Consulting Oy, Helsinki

Hei asiakaspalveluhenkinen ongelmanratkaisija! Etsimme nyt asiakasyrityksellemme Elisa Oyj:lle osa-aikaista työntekijää Service Deskin monipuolisten työtehtävien pariin. Saatat olla etsimämme henkilö, mikäli omaat alan koulutustaustaa ja jo hieman kokemusta IT-alan työtehtävistä sekä asiakaspalvelusta. Roolissa työskennellään läheisesti asiakkaiden parissa muun muassa ratkoen heidän teknisiä ongelmiaan. Etsimme ennen kaikkea sinua, joka omaa positiivisen otteen työntekoon, hyvät ongelmanratkaisutaidot ja intoa kehittyä. Näissä tehtävissä asenne ratkaisee! Lue siis lisää alta ja hae paikkaa jo tänään.

Tehtävänkuvaus

Service Deskin tehtävässä olet ratkaisevassa roolissa asiakkaiden tukena ja toimit etäyhteydellä vastaten heidän tarpeisiinsa puheluiden, chatin sekä sähköpostin kautta. Vauhdikkaassa puhelinpalvelussa menestymiseen tarvitaan joustavuutta ja nopeaa päätöksentekokykyä. Itseohjautuvuus, joustavuus, sekä halu oppia ja kehittyä ovat avaintekijöitä tässä tehtävässä menestymiseen ja näiden lisäksi odotamme sinulta vahvaa asiantuntemusta asiakaspalvelutyöstä.

Pääset osaksi mukavaa tiimiä, joka työskentelee hybridimallilla yhdistäen viikoittain toimisto- ja etätyötä. Työvuorot sijoittuvat arkisin toimistotyöaikoihin (klo 07-18).

Tarjoamme

– Mielenkiintoiset työtehtävät osana suurta IT-alan toimijaa
– Mahdollisuuden kehittyä uralla
– Kivan työyhteisön ja jatkuvan tuen tekemiseen
– Smartum lounaskortin ja kattavan työterveyden palvelut

Työllistyt tehtävään Academic Workin konsulttina. Tarjoamme sinulle loistavan tilaisuuden kasvaa ammattilaisena, laajentaa verkostoasi sekä luoda arvokkaita kontakteja tulevaisuutta varten.

Työtehtävät

– Asiakkaiden tukeminen tietojärjestelmien, laitteistojen sekä mobiililaitteiden parissa
– Asiakaspalveluun liittyvät tehtävät eri kanavissa (puhelin, chat, sähköposti)

Etsimme

– Soveltuva koulutus (esim. tietojenkäsittelyn tradenomiopiskelija, muu IT-alan koulutus)
– Hieman kokemusta vastaavasta työstä tai vahvaa harrastuneisuutta
– IT-alan koulutusta vastaavan tason tietotekniset taidot (esim. Office 365 ympäristö, Windows ympäristö), Active Directory ja Mac-ympäristön käyttötaidot katsotaan vahvasti eduksi tehtävässä
– Sujuva ruotsin, suomen ja englannin kielen suullinen ja kirjallinen taito

Työntekijänä olet:

– Asiakaspalvelulähtöinen – Haluat aidosti palvella asiakasta parhaalla mahdollisella tavalla
– Joustava – Osaat mukautua tilanteeseen ja toimit ratkaisukeskeisesti työssäsi
– Kehittymishaluinen – Haluat jatkuvasti kehittyä työssäsi
– Positiivinen tiimipelaaja – Haluat tehdä työtä osana suurta työyhteisöä

Tehtävään valitulle henkilölle teetetään perusmuotoinen turvallisuusselvitys, jonka läpäiseminen on ehtona työsuhteen alkamiselle.

Rekrytointiprosessimme

Academic Work hoitaa tätä hakua asiakkaansa puolesta, jonka toiveena on kaikkien tehtävää koskevien kysymysten osoittaminen Academic Workille.
Hakijoita haastatellaan jatkuvasti ja mikäli olemme edenneet jo rekrytointiprosessissa pidemmälle, saatamme sulkea haun ennen lopullisia valintoja. Valintaprosessiin sisältyvät luonteenpiirteitä sekä kognitiivista kykyä mittaavat testit. Testit toimivat työkaluina oikean tekijän löytämiseksi tehtävään sekä takaavat tasa-arvoisen ja oikeudenmukaisen arvioinnin.

Elisa Oyj

Elisa Oyj on suomalainen tietoliikenne- ja digitaalisten palveluiden markkinajohtaja. Elisa Oyj:n on tuoda digitalisaatiolla ratkaisuja, jotka ovat tärkeitä ihmisille ja yhteiskunnan kestävälle kehitykselle. Innostus hyödyntää uutta tekniikkaa ja työtapoja on kulkenut Elisa Oyj:n mukana lähes 140-vuotisella taipaleella. Nykyään Elisa Oyj palvelee yli 2,8 miljoonaa asiakastaan Suomessa ja Virossa sekä kansainvälisesti, ja työskentelee määrätietoisesti asiakaskokemuksen ja laadun kehittämiseksi.
Osa-aikainen, 22,5-37,5 h/viikossa

Työsuhde:Työsuhde
Työtunnit:Osa-aikainen
Työ alkaa:Sopimuksen mukaan
Palkka:Muu Sopimuksen mukaan
Paikkoja:1
Hakuohjeet:https://www.academicwork.fi/avoimet-tyopaikat/j/service-desk-ruotsinkielinen-elisa-oyj-helsinki-tai-tampere/2LMFTZ?i=0
Sara Näkki tai hänen kollegansa rekrytointitiimistä vastaa kysymyksiin osoitteessa krn03@academicwork.fi Mainitse työpaikkakohtainen ID-numero viestissäsi: 15108183
Lähde: Työmarkkinatori