Customer Support Specialist, Unilever
- Sijainti Uusimaa
Julkaistu 14.01.2025, 13:34 - Haku päättyy 31.01.2025, 22:59
Customer Support Specialist, Unilever
TYÖTEHTÄVÄ
Customer Support Coordinator roolissa työskentelet osana Unileverin jäätelötiimiä vuoden 2025 sesongissa. Päävastuutehtäväsi tulevat koostumaan jäätelötoimituslogistiikan eli tilaus-toimitus syklin hallinnoinnista ja organisoinnista logistiikkatoimijoiden kanssa. Luot tilauksia SAP-järjestelmään, hallinnoit palautuksia sekä reklamaatioita. Autat tarvittaessa jäätelöallaslogistiikan toimituksissa ja noudoissa sekä myyntipalvelun tehtävissä. Lisäksi tehtäviisi voivat kuulua laskutuksen käsittelyä, verkkokaupan hallinnointia sekä yhteydenpitoa asiakkaisiin sähköpostitse ja puhelimitse. Työaika voi vaihdella kevään aikana 0-37,5 h/vko välillä, mutta kesäsesongin ollessa kuumimmillaan töitä on tarjolla kokoaikaisesti. Pystyt näin ollen ennen kesää sovittamaan tehtävän hyvin esimerkiksi opintojen oheen. Työt sijoittuvat arkipäiville klo 8-17 välille.
Customer Support Coordinator roolissa työskentelet vuokratyösuhteessa, jolloin Adecco on työnantajasi. Työsuhde alkaa yksittäisinä perehdytys päivillä ja työt alkavat osa-aikaisena kevään aikana. Sesonki kestää heinä-elokuun vaihteessa.
MITÄ TARJOAMME
Tarjoamme joustavan sesonkityön keväälle sekä mahdollisuuden oppia paljon tämän vuoden makeimmasta työtehtävästä. Lisäksi huipputiimin, jossa vallitsee hyvä ilmapiiri ja yhdessä tekemisen kulttuuri. Tuleva kollegasi Unileverillä kuvailee työtään näin:
”Parasta työssäni täällä myyntipalvelussa on ehdottomasti tiimityö ja se, että pääsen olemaan tekemisissä erilaisten asiakkuuksien kanssa, selvittelemään monipuolisia tilanteita ja kehittämään projektinhallinnan taitojani vaativissa työtehtävissä”.
Lisäksi tarjolla:
– Toimistolla jäätelöä niin paljon kuin maistuu
– Lounasetu
ODOTAMME SINULTA
Tehtävässä menestymiseksi sinulla on jo aiempaa kokemusta tilausten ja toimitusten käsittelystä.
Et pelkää tarttua puhelimeen ja toimit proaktiivisesti. Sinulla on sujuva suomen ja englannin kielen taito. Ruotsin kielen taidosta on etua.
Työtehtävän kannalta tärkeitä ominaisuuksia ovat:
– hyvät IT-taidot, SAP kokemus eduksi
– iloinen ja palveluhenkinen asenne
– hyvät tiimityöskentelytaidot
YRITYKSESTÄ
Ingman-jäätelöillä on pitkät perinteet jäätelönvalmistuksessa. Ingman pyrkii toiminnassaan keskittymään korkealuokkaisiin, hyvänmakuisiin ja turvallisiin tuotteisiin, jotka tarjoavat pieniä onnen hetkiä suomalaisten ihmisten elämään. Ingman-tuotemerkki näkyy lähes kaikissa jäätelötuotesegmenteissä. Ingman on tuonut ensimmäisenä Suomen jäätelömarkkinoille monia uusia tuotteita, mm. aikansa ensimmäisen premium-jäätelöpuikon, pakatut jäätelötuutit, jättituutit sekä soijapohjaisen jäätelön. Tuttuja jäätelömerkkejämme ovat myös mm. Magnum, Ben & Jerrys ja Twister. Unilever Finlandin pääkonttori sijaitsee Helsingin Kalasatamassa.
OTA YHTEYTTÄ
Haethan tehtävää 31.1.2025 mennessä. Jos sinulla on kysyttävää työtehtävästä tai hakuprosessista, otathan yhteyttä hausta vastaavaan konsulttiin Adeccolla:
14.1.- 20.1. Sanna Lehtinen p. 0403524131 sanna.lehtinen@adecco.fi
21.1.- 31.1. Anniina Nyholm, Adecco p. 0406822644, anniina.nyholm@adecco.fi.
Ensimmäinen haastattelukierros tullaan suorittamaan videohaastattelutyökalun avulla. Seuraathan siis aktiivisesti sähköpostiasi.
Kiitos hakemuksestasi!
Huomioithan, että emme voi vastaanottaa hakemuksia sähköpostitse tietosuojasyistä.
AVAINSANAT
Customer Service Coordinator, Unilever, Helsinki, SAP, tilaus-toimitusketjun hallinta, Adecco