Customer Success Manager / Siemens
- Sijainti Espoo
Julkaistu 15.11.2024, 11:49 - Haku päättyy 20.12.2024, 23:59
Customer Success Manager / Siemens
Siemens kasvaa ja kehittyy. Oletko sinä uusi Customer Success Manager
jota nyt haetaan tähän uuteen rooliin keskittymään energiamurroksen asiakkuuksiin?
Pääset luonnollisesti vaikuttamaan toimenkuvasi muotoutumiseen, mutta pääpaino roolissa on selkeästi palveluvaiheen energiamurroksen asiakkuuksista huolehtiminen sekä laajojen teknologiakokonaisuuksien toimivuuden ja ylläpidon varmistaminen. Tehtävä sijaitsee Espoossa, mutta olet myös halukas kulkemaan Suomessa asiakkuuksiesi parissa.
Siemens Smart Infrastructure yhdistää energiajärjestelmät, kiinteistöt ja teollisuuden älykkääksi kokonaisuudeksi, joka lisää tehokkuutta, ympäristöystävällisyyttä ja elämänlaatua. Tuleva tiimisi auttaa asiakkaita menestymään, yhteisöjä kehittymään ja planeettaamme säilymään tuleville sukupolville. Pääset luomaan ympäristöjä, joissa voidaan hyvin.
Tehtävänkuvaus
Customer Success Managerina (CSM) toimit asiantuntijana ja otat aidosti omistajuuden palveluiden tuottamisesta nimetyille suurille palvelukokonaisuuksien asiakkuuksille. Olet tulosvastuullinen palveluvaiheen energiamurroksen asiakkaistasi ja vastaat asiakasyhteydenpidosta sekä siitä, että asiakkaalla on tieto palvelunsa laadusta sekä palvelutapahtumista. Vastaat palvelukokonaisuuksien SLA:sta.
Tehtävän ytimessä on kuunnella asiakasta, reagoida nopeasti ja määritellä huoltoon liittyvät priorisoinnit, jotta asiakkaan palvelu on selkeää ja tavoitteiden mukaista. Ymmärrät mikä asiakkaalle on tärkeää ja osaat tarjota proaktiivisesti teknistaloudellisesti järkevimmät ratkaisut. Teet tiivistä yhteistyötä Siemens johdon ja myynnin kanssa, varmistaen asiakkaan palvelusopimusten ja tehtävien laadun. Kehität palveluliiketoimintaa ja asiakasyhteistyötä, tuoden aktiivisesti esiin palvelun kehitystarpeet ja käärien hihasi näiden toimeenpanon osalta.
Odotamme sinulta:
– Useamman, vähintään viiden vuoden kokemusta laajojen teknologisten kokonaisuuksien hallinnasta, vastuun ottamisesta sekä operoinnista. Omaat jo vankan taustan asiakasprojektien menestyksekkäästä johtamisesta.
– Ymmärrystä SJ-projekteista, kuten sähköasemista tai akkuvarastoista.
– Kykyä hahmottaa asiakkaan omaisuuteen vaikuttavat palveluratkaisut sekä viestiä näistä erinomaisilla vuorovaikutus- ja asiakaspalvelutaidoilla.
– Kykyä ottaa omistajuus asiakkuuksista sekä taito tuoda niin asiakkaiden kuin markkinan tarpeet osaksi kehitystä asiakkuuksiesi lisäksi seuraatkin aktiivisesti koko markkinaa.
– Palvelun johtamista taloudellisilla mittareilla ratkaisu- ja tuloskeskeisellä otteella.
– Priorisointi- ja ongelmanratkaisukykyjä.
– Proaktiivisuutta, kehittämiskykyä ja halua sekä tahtoa kehittää palveluliiketoimintaa markkinoiden kehittyessä.
– Valmiutta liikkuvaan työhön ja kykyä matkustaa toiminnassa oleviin asiakaskohteisiin, mutta myös säännöllistä läsnäoloa Espoon toimipisteellä.
– Erinomaista suomen ja englannin kielen taitoa, niin kirjallisesti kuin suullisesti.
Soveltuvaa sähköteknistä koulutusta.
Arvostamme lisäksi (mutta emme edellytä):
– Asiantuntijuutta ja kokemusta Siemensin teknologioiden parista
– Sähköpätevyyttä ja kokemusta käytönjohtajana toimimisesta
Mitä tarjoamme sinulle?
Tarjoamme ainutlaatuisen mahdollisuuden olla mukana kehittämässä ja viemässä palvelukokemusta uudelle tasolle! Tässä tehtävässä pääset olemaan aktiivisesti mukana ja kehittämään myös täysin uusia energiamurroksen ratkaisuja ja ottamaan aidosti vastuun asiakkaille tarjotuista palveluratkaisuista -kädenjälkesi tulee näkymään toiminnassamme.
Ihmisiä arvostava kulttuuri sekä aito mahdollisuus ottaa vastuu ja vaikuttaa ovat tämän tehtävän selkeitä vetovoimatekijöitä; puhumattakaan mielenkiintoisesta ja kompleksisesta asiakaskentästä!
Compass Human Resources Group Finland Oy Ab
Siemensillä rakennetaan intohimoisesti parempaa tulevaisuutta meille kaikille ja sinut halutaan joukkoon mukaan! Siemensin toimintaa ohjaavat vastuullisuus, huippuosaaminen ja innovatiivisuus. Pääset rakentamaan kestävää tulevaisuutta. Siemensillä uskotaan vahvasti siihen, että avoin ja hyväksyvä työkulttuuri auttaa menestymään ja osaajia viihtymään.
Siemens toimittaa tuotteita, ratkaisuja ja palveluita sähköistykseen, automaatioon ja digitalisaatioon. Yhtiön teknologiaratkaisut edistävät älykästä energiajärjestelmää, tehokasta liikennettä sekä kilpailukykyistä teollisuutta. Siemensin kansainväliset huippuinnovaatiot ja paikallinen osaaminen rakentavat asiakkaiden, teollisuuden ja yhteiskunnan menestystä Suomessa. Siemens on aktiivinen osa yhteiskunnan kehitystä ja samalla osa meidän jokaisen elämää.
Joustavia energiaratkaisuja tarvitaan energiamuutoksen haasteiden ratkaisemiseksi. Siemens tuottaa palveluita ja teknologisia ratkaisuja energian optimointiin ja käyttöön sekä teollisuudelle että kiinteistöille.
Siemens on yksi maailman kansainvälisimmistä yrityksistä, sillä toimintaa on yli 200 maassa. Yli 300 000 kollegaa ympäri maailman muodostaa erinomaisen verkoston innovaatioiden kehittämiselle.
Lue lisää Siemensin tuotteista ja palveluista: Siemens Suomessa Siemens FI.