Asiakaspalvelija Taksi Helsingin tiimiin, Reakt, Fuengirola
- Sijainti
Julkaistu 15.10.2024, 14:44 - Haku päättyy 14.11.2024, 23:59
Asiakaspalvelija Taksi Helsingin tiimiin, Reakt, Fuengirola
Oletko kiinnostunut asiakaspalvelusta ja haluaisit työskennellä Suomen suurimmalle taksien tilausvälitysyhtiölle?
Taksi Helsinki Oy on perustettu vuonna 1989 (silloin Helsingin Taksi-Data Oy). Yrityksen omistavat yhä edelleenkin noin 800 helsinkiläistä taksiyrittäjää sekä Helsingin Taksiautoilijat ry. Taksi Helsinki sitoutuu toiminnassaan korkeaan laatuun, saatavuuteen ja turvallisuuteen. Heillä seurataan jatkuvasti asiakastyytyväisyyttä ja kehitetään palveluja vastaamaan asiakkaidemme tarpeita ja odotuksia. Palveluvalikoimaan kuuluvat myös Taksi Helsinki -sovellus sekä yrityksille suunnatut digitaaliset tilauskanavat Internet Booker ja Taxi Butler.
Millaista työtä tarjoamme?
Etsimme kokoaikaiseen työsuhteeseen (39h/vko) asiakaspalvelijaa aloittamaan mahdollisimman pian. Työ on puhelimen ja sähköpostin välityksellä tapahtuvaa asiakaspalvelua avokonttorissa. Asiakaspalvelutehtävämme sisältävät mm. asiakkailta puhelimen ja sähköpostin kautta tulevien taksitilausten vastaanottamista ja eteenpäin välittämistä. Teemme työtä aamu-, ilta- ja yövuoroissa 24/7/365 ja pyrimme ottamaan asiakaspalvelijoidemme työvuorotoiveet huomioon. Tavoitteenamme on tehdä työmme tehokkaasti, mutta samalla tarjota erinomaisia asiakaspalvelukokemuksia asiakkaillemme ja motivoiva työympäristö työntekijöillemme.
Työn onnistunut hoitaminen edellyttää
-aikaisempaa kokemusta asiakaspalvelutyöstä
-asiakaslähtöistä ja positiivista asennetta erinomaisten vuorovaikutustaitojen lisäksi
-täsmällisyyttä, huolellisuutta ja joustavuutta
-uusien asioiden nopeaa omaksumiskykyä ja näppäryyttä järjestelmien käytössä
-sopeutumiskykyä avokonttorissa työskentelyyn välillä kiireen keskellä sekä rutiininomaisten tehtävien parissa
-suomen ja englannin kielen sujuvaa taitoa, ruotsin kielen taidot katsotaan eduksi
-osallistumista kokopäiväiseen koulutukseen työsuhteen alussa
Tehtävään valitulle tarjoamme
-kattavan koulutuksen ja perehdytyksen tehtävään henkilökohtaisten tarpeiden pohjalta
-kannustavan ja osaavan tiimin tuen
-mahtavan työporukan
-vasta remontoidut työtilat ja asianmukaiset työvälineet, kuten sähkökäyttöisiä työpöytiä
-Viihtyisä työympäristö ja kilpailukykyinen palkkaus
Asiakaspalvelukeskuksemme Fuengirolassa työllistää suomalaisia työntekijöitä erilaisiin asiakaspalvelutehtäviin ympärivuorokautisesti 24/7/365. Uusi ja täysin remontoitu valoisa toimistomme sijaitsee Los Bolichesissa, loistavien kulkuyhteyksien päässä eli töihin on helppo tulla kauempaakin. Palvelemme asiakkaitamme mm. postipalveluiden asiakaspalvelussa, taksikyytien välityksessä sekä verkkokauppojen asiakaspalveluun liittyvissä asioissa.
Reakt tarjoaa työntekijöilleen kilpailukykyisen palkan. Yrityksessä ei ole provisiopalkkausta, vaan käytössä on kannustepalkkiomalli pohjapalkan lisäksi (keskiansio n. 1600€/kk).
Meille tärkeää ei ole ikä, koulutustausta tai elämäntilanne, vaan elämäniloinen asenne. Haluamme, että jokainen työntekijä viihtyy meillä ja tunteen olonsa arvostetuksi omana itsenään sekä ymmärtää samalla oman työpanoksensa merkityksen. Töihin tullaan tekemään töitä, mutta sitä voi tehdä myös hymy huulilla ja motivoivassa ilmapiirissä sekä iloita yhdessä onnistumisista.
Hakuohjeet ja lisätiedot
Haastattelemme hakijoita jo hakuaikana, joten jos olet kiinnostunut tehtävästä, jätä hakemus nopeasti rekrytointijärjestelmämme kautta!
Lisätietoja Reaktista ja avoinna olevista tehtävistä antaa rekrytointikonsultti Marianna Joutsenlahti puhelimitse/Whatsappilla numerosta +358505730611 tai sähköpostitse marianna.joutsenlahti@reakt.fi
Voit tutustua yrityksen toimintaan osoitteessa: https://www.reakt.fi