Persona Henkilöstöratkaisut Oy

Ruotsinkielinen Service Desk -asiakasneuvoja – Työskentele joustavasti etänä kotoa käsin!

  • Sijainti Tampere
  • Julkaistu 11.09.2024, 16:18
  • Haku päättyy 06.10.2024, 0:00
  • 06.10.2024, 0:00

Ruotsinkielinen Service Desk -asiakasneuvoja – Työskentele joustavasti etänä kotoa käsin!

Innostutko asiakaskohtaamisista ja tietoteknisten ongelmien ratkaisemisesta ja haluat työskennellä joustavasti mistä päin Suomea tahansa?

Etsimme ruotsin kielen taitoisia Service Desk -asiakasneuvojia liittymään kumppanimme Moment Digitalin tiimiin!

Service Desk asiakasneuvojan työssä pääset auttamaan tunnettujen yritysten asiakkaita erilaisissa IT-ongelmissa, kuten työasematunnusten ja salasanojen hallinnassa ja resetoinnissa, Office ympäristöjen virhetilanteissa ja neuvonnassa, sekä tulostinten ja verkkotulostinten asentamisessa. Service Desk asiakasneuvojana vastaat positiivisen asiakaskokemuksen rakentumisesta jokaisessa asiakaskohtaamisessa. Sinulla on myös mahdollisuus laajentaa osaamistasi ja edetä vaativampiin asiakaskohtaisiin tehtäviin.

Arvostamme tiimissämme asiakaslähtöisyyttä, välittämistä ja jatkuvaa kehittymistä. Työyhteisössä on rento ja ammattimainen kulttuuri, joka tukee kehittymistäsi asiakaspalvelun moniosaajaksi ja varmistaa asiakkaille palvelun korkean laadun.

Mitä odotamme sinulta?

– Hyvää suomen, ruotsin ja englannin kielen taitoa

– Asiakaslähtöistä asennetta ja kiinnostusta tietotekniikkaa kohtaan

– Käytöntuen Datanomin koulutusta

– Kokemusta Service Desk työtehtävistä

– Mahdollisuutta työskennellä aamu-, ilta- ja yövuoroissa, kaikkina viikonpäivinä

Service Desk asiakasneuvojana voit työskennellä työvuorosuunnittelun mukaisesti täysin etänä, mistä päin Suomea tahansa!

Palkkaus: 12,56–14,52 €/h sekä kielilisä 0,56 €/h, PAM asiakaspalvelu- ja telemarkkinointialan työehtosopimuksen mukaisesti aikaisempaan työkokemukseen perustuen. Lisäksi työstä on mahdollisuus ansaita kannustepalkkiota omaan työssä suoriutumiseesi perustuen.

Kiinnostuitko?

Hakeminen on helppoa ja nopeaa! Lähetä hakemuksesi mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 6.10.2024 mennessä. Työt alkavat sopimuksen mukaan.

Lisäkysymyksiä? Ota yhteyttä rekrytointiasiantuntijaamme Jelenaan, joka vastaa mielellään kysymyksiisi: jelena@personapalvelut.fi tai 041 311 3106.

Liity tiimiimme ja tule osaksi menestyvää asiakasyritystämme Moment Digitalia!

Moment Digital Oy on suomalainen, ulkoistuspalveluita tuottava palvelualan yritys, joka rakentaa asiakkaidensa asiakaskokemuksia monikanavaisesti ja vahvan teknologiaosaamisen tukemana. Moment Digital Oy työllistää noin 200 työntekijää Tampereella, Iisalmessa, Pieksämäellä ja Fuengirolassa.

Persona Henkilöstöratkaisut Oy

Sähköposti: rekrytointi@personapalvelut.fi Sijainti: Tampere

Työsuhde:Työsuhde
Työ alkaa:Sopimuksen mukaan
Palkka:Aikapalkka
Työskentelyaika:Vuorotyö
Paikkoja:4
Lähde: Työmarkkinatori

Osaamisalue: