Asiakaspalvelukoordinaattori
- Sijainti Kuopio
Julkaistu 28.03.2025, 15:00 - Suljettu 14.04.2025, 0:43
Asiakaspalvelukoordinaattori
Servican keskitetyn asiakaspalvelun tavoitteena on tarjota asiakkaille laadukasta asiakaspalvelua nopeasti ja silloin, kun heillä on siihen tarve. Pääasiallisesti asiakkaiden palvelupyynnöt tulevat sähköisen järjestelmän kautta, mutta kiireisimmät palvelupyynnöt tulevat puhelimitse. Osa tehtävistä hoidetaan suoraan asiakaspalvelutiimissä ja osa työpyynnöistä välitetään eteenpäin.
Työtä tehdään pääasiallisesti ma-pe klo 7.00–15.09 välillä, mutta tiimissä on myös arkisin iltavuoroa klo 22.00 asti, joten olethan valmis tekemään tarvittaessa iltavuoroja. Työsuhde on kokoaikainen ja toistaiseksi voimassa oleva. Toimipaikka on Kuopiossa Saaristokadulla. Työt voivat alkaa nopeastikin, mutta kuitenkin sopimuksen mukaan.
Tärkeimmät tehtäväsi asiakaspalvelukoordinaattorina ovat:
- asiakkaiden kysymyksiin ja palautteisiin vastaaminen sähköpostitse sekä puhelimitse
- palvelupyyntöjen ja vikailmoitusten kirjaus järjestelmiin ja sähköisiin huoltokirjoihin sekä palvelupyyntöjen siirtäminen työjonoihin
- palvelupyyntöjen ja palautteiden ohjaaminen oikealle henkilölle
- muut erilaiset selvittelytehtävät
Miksi valita meidät?
Työyhteisö on meidän voimavara. Meillä on turvallinen ja kannustava työilmapiiriä, jossa sinun työpanostasi arvostetaan. Työmme perustuu merkityksellisyyteen ja työyhteisömme ammattiylpeyteen – me emme jätä työkaveria tai asiakasta pulaan. Monimuotoisuus on meillä rikkaus ja meille saat tulla töihin juuri sellaisena kuin olet.
Näiden lisäksi tarjoamme mm.:
- mahdollisuuden hankkia lisäkoulutusta työnohessa oppisopimuskoulutuksella
- osittaisen etätyömahdollisuuden
- kattavat työterveyspalvelut
- hyvät vuosilomaetuudet
- Epassin, työsuhdepyöräedun sekä alennuksia yhteistyökumppaneiltamme
- osittain työnantajan kustantaman aterian päivittäin
Mitä toivomme sinulta?
Toivomme sinulta ennen kaikkea asiakaspalveluhenkisyyttä sekä järjestelmällistä työotetta. Työ tekijäänsä opettaa eli kyky omaksua ja oppia uutta ovat merkittävässä roolissa työssä pärjäämisessä ja homman haltuun ottamisessa. Hakijan eduksi katsotaan soveltuva koulutus sekä aikaisempi kokemus monikanavaisesta asiakaspalvelusta ja tuntemus Servican toimialoista, mutta ennen kaikkea olemme etsimässä asiakaspalvelijaa, joka haluaa olla omalta osalta arjen paras kumppani.
Odotamme sinulta hyviä yhteistyö- ja vuorovaikutustaitoja sekä kykyä oma-aloitteiseen ja itsenäiseen työskentelyyn. Asioiden selvittely vaatii toisinaan sinnikkyyttä ja periksiantamattomuutta, joten eteenpäin vievä työskentelytapa sekä ongelmaratkaisutaidot ovat myös tärkeitä ominaisuksia. Työyhteisömme pyrkii jatkuvasti oppimaan, kehittymään ja parantamaan toimintaa ollakseen asiakkaillemme arjen paras kumppani, joten olisi hienoa jos sinulla on kehittävä työote. Työhösi saat kattavan perehdytyksen ja jatkuvan tuen niin omalta tiimiltä kuin muiltakin Servican asiantuntijoilta. Edellytämme hakijalta hyvää suomen kielen suullista ja kirjallista taitoa sekä hyviä tietoteknisiä valmiuksia (ison plussan saat aikaisemmasta kokemuksesta D365 CS -järjestelmän käytöstä).
Palkkaus on AVAINTESin mukainen ja aloituspalkka on 2200-2420 €/kk riippuen hakijan ammattitaidosta ja ammatillisen osaamisen tasosta. Tämän lisäksi maksetaan mahdollinen kokemusvuosilisä, mikäli sinulla on aikaisempaa hyväksi luettavaa työkokemusta.
Tule tekemään merkityksellistä työtä näköalapaikalle Servican asiakasrajapintaan ja laita hakemuksesi meille viimeistään 13.4.2025. Huomioithan kuitenkin, että haastattelemme hakijoita jo hakuaikana ja voimme tehdä valinnan heti sopivan osaajan osuessa kohdalle.
Jäikö sinulle kysyttävää tehtävästä? Asiakkuuspäällikkö Tiina Rinne juttelee mielellään kanssasi lisää. Soittoajat ovat 1.4.2025 klo 9.00–10.00 sekä 11.4.2025 klo 9.00–10.00. Tiinan tavoitat numerosta 0444260396.
Servica on Pohjois-Savon suurimpia työnantajia. Palvelumme koostuvat ruoka-, kuljetus- ja välinehuoltopalveluista, laitoshuollon ja tekniikan palveluista sekä materiaalilogistiikan kokonaispalveluista. Olit sitten kokenut konkari tai alalla ensiaskelia ottava, meillä pääset osaksi yli 1 800 osaajan työyhteisöä. Servicassa pääset tekemään aidosti merkityksellistä työtä, sillä ilman meitä jäisi monen muun työ tekemättä. Oikeudenmukaisuus, tasa-arvoisuus ja vastuullisuus ovat työmme tienviittoja, ja haluamme olla aina luottamuksen arvoisia. Teemme työtä ihmiseltä ihmiselle ja palvelemme sydämellä, ja se näkyy kaikille asiakkaillemme. Meillä on rohkeutta ja tahtoa pyrkiä parempaan.
Servica Oy
Servica on Pohjois-Savon suurimpia työnantajia. Olit sitten kokenut konkari tai alalla ensiaskelia ottava, meillä pääset osaksi yli 1 800 osaajan työyhteisöä. Servicassa pääset tekemään aidosti merkityksellistä työtä, sillä ilman meitä jäisi monen muun työ tekemättä. Oikeudenmukaisuus, tasa-arvoisuus ja vastuullisuus ovat työmme tienviittoja, ja haluamme olla aina luottamuksen arvoisia. Teemme työtä ihmiseltä ihmiselle ja palvelemme sydämellä, ja se näkyy kaikille asiakkaillemme. Meillä on rohkeutta ja tahtoa pyrkiä parempaan. Servican pääomistajat ovat Pohjois-Savon hyvinvointialue ja Kuopion kaupunki. Lisäksi omistajiimme kuuluu muun muassa Itä-Suomen kuntia ja konserniyhteisöjä. Toimimme omistajiemme sidosyksikkönä eli ns. inhouse-yhtiönä. Palvelumme koostuvat ruokapalveluista, puhtaus- ja välinehuollon palveluista, kiinteistötekniikan ja kiinteistöjen ylläpidosta sekä logistiikan palveluista.