Nurmijärven kunta

Hankinta-asiantuntija

  • Sijainti Nurmijärvi
  • Julkaistu 17.03.2025, 8:00
  • Suljettu 31.03.2025, 12:42
  • Tätä työpaikkaa voit hakea käyttäen Osaajaprofiilia pohjana!

Hankinta-asiantuntija

Nurmijärvi – positiivinen ilmiö

Haemme

HANKINTA-ASIANTUNTIJAA

vakituiseen työsuhteeseen Nurmijärven kunnan konsernipalveluihin. 

Oletko kiinnostunut julkisista hankinnoista, toiminnan kehittämisestä ja työskentelystä eri alojen ammattilaisten kanssa? Etsimme joukkoomme asiakaspalveluhenkistä hankinta-asiantuntijaa, joka innostuu ihmisten kanssa työskentelystä ja haluaa vaikuttaa positiivisesti julkisen sektorin hankintaprosesseihin. Voit olla hankinnoissa kokenut konkari tai urasi alkuvaiheessa, huolehdimme kattavasta perehdytyksestä ja työskentelyn tuesta hankintojen parissa.

Kunnan konsernipalveluihin sijoittuva talous- ja strategiapalveluiden tulosalue vastaa kuntakonsernin talouden ohjauksesta, strategian valmistelusta ja seurannasta sekä kunnan sisäisten hankintapalveluiden ja tietotekniikkapalveluiden tuottamisesta. Työntekijöitä tulosalueella on yhteensä 20 ja tulosalue jakautuu neljään tulosyksikköön: talouspalvelut, strategiapalvelut, hankintapalvelut ja tietotekniikkapalvelut. Hankinta-asiantuntijan tehtävä sijoittuu hankintapalvelut tulosyksikköön hankintapäällikön alaisuuteen. Hankintapalvelut tulosyksikköön kuuluu lisäksi kunnan varastotoiminnot ja sisäiset kuljetukset. Yksikössä työskentelee 6 työntekijää.

Hankintapalvelut vastaavat kunnan hankintaprosessien kehittämisestä, keskitettyjen palvelu- ja tavarahankintojen kilpailuttamisesta, sähköisen kilpailutusjärjestelmän ylläpidosta sekä hankintoihin liittyvistä kunnan sisäisistä neuvonta- ja asiantuntijapalveluista. Tavoitteenamme on, että kunnan hankinnat toteutetaan hankintalain, hankintaohjeiden ja hankintalinjausten mukaisesti.

Hankinta-asiantuntijana vastaat osaltasi sinulle osoitettujen kilpailutusprosessien läpiviemisestä ja niihin liittyvästä sopimustoimittajayhteistyöstä, sopimushallinnasta ja -seurannasta. Hankintapalveluilla on tärkeä rooli toimialojen ja liikelaitosten tukemisessa kilpailutuksiin ja sopimuksiin liittyen. 

Pyrit aktiivisella otteella päivittämään omaa osaamistasi ja seuraat osana tehtäviäsi hankintatoimen lainsäädännön, säännösten ja ohjeiden muutoksia ja analysoit niiden vaikutuksia kunnan hankintatoimeen. Lisäksi tehtävääsi sisältyy myös yksikön laskujen käsittelyä.

Edellytämme sinulta:

  • soveltuvaa korkeakoulututkintoa
  • erinomaista MS office-työkalujen hallintaa
  • paineensietokykyä vaihtelevassa toimintaympäristössä
  • hyviä tiimityöskentelytaitoja, vahvoja tiedollisia valmiuksia sekä itseohjautuvaa ja huolellista työskentelyotetta
  • erinomaista suullista ja kirjallista suomen kielen taitoa 

Arvostamme aktiivista kehittämisotetta ja intoa uuden oppimiseen, kokemusta julkisista hankinnoista sekä hyviä vuorovaikutus- ja viestintätaitoja.

Tarjoamme sinulle rennon, mutta dynaamisen ja ammattimaisen työyhteisön, nykyaikaiset työvälineet sekä mahdollisuuden kasvaa ja kehittyä työssäsi. Työskentelemme hybridimallilla.

Lisätietoa tehtävästä antaa hankintapäällikkö Kirsi Kataja, p. 040 317 2040, etunimi.sukunimi@nurmijarvi.fi.

Työn aloitus 1.5.2024 alkaen tai sopimuksen mukaan. Palkkaus perustuu kunnalliseen virka- ja työehtosopimukseen (KVTES). Työn tehtäväkohtainen palkka on 3 514,30 euroa + mahdolliset lisät. Tehtävässä sovelletaan kuuden (6) kuukauden koeaikaa. 

Hakuaika päättyy 31.03.2024 klo 12.00. Tehtävää haetaan sähköisesti. Alkuperäiset opinto- ja työtodistukset esitetään mahdollisen haastattelun yhteydessä. 

Olemme savuton työpaikka.

Osaamisalue: