Asiakkuuspäällikkö, Kumppanuuspalvelut
- Sijainti Helsinki
Julkaistu 13.03.2025, 16:14 - Haku päättyy 31.03.2025, 15:00
Asiakkuuspäällikkö, Kumppanuuspalvelut
Haemme kokenutta ja kehittämismyönteistä johtajaa Kumppanuuspalvelut-yksikön päälliköksi.
Kumppanuuspalvelut-yksikkö vastaa sosiaali-, terveys- ja pelastustoimialan puhtaus- ja ruokapalvelujen ohjaus- ja asiantuntijatehtävistä osana toimialan Hankinta- ja sopimuspalvelujen organisaatiota. Toimialan puhtaus- ja ruokapalvelut hankitaan kokonaisuudessaan ostopalveluina. Vuositasolla palveluja ostetaan n. 70 milj. eurolla.
Asiakkuuspäällikkönä vastaat Kumppanuuspalvelut-yksikön toiminnan, talouden ja henkilöstön strategisesta ja operatiivisesta johtamisesta. Yksikössä työskentelee kahdeksan asiantuntijaa.
Vastuullesi kuuluu puhtaus- ja ruokapalvelujen ostamisen johtaminen. Yksikkösi tehtäviin kuuluvat ostettavien palvelujen sisällön määrittely ja kuvaaminen, substanssivastuu kilpailutuksissa, sekä palvelujen laadun ja sopimusten valvonta.
Toimit strategisena tukena palvelukokonaisuuksien ja palvelujen johdolle kriittisten tukipalvelujen yhteensovittamisessa osaksi palvelukokonaisuuksien toimintaa. Toimialan ydintoiminnan näkökulmasta puhtaus- ja ruokapalvelut ovat keskeinen osa hoidon ja hoivan kokonaisuutta. Toiminnassa korostuu palvelujen laadun ja jatkuvuuden turvaaminen.
Oleellinen osa työtäsi on sisäisten asiakkuuksien hallinta ja kehittäminen, sekä asiakkaiden tarpeiden ja toimialan edun varmistaminen palveluiden hankinnassa ja sopimuskauden aikaisessa toiminnassa. Edustat toimialaa asiakkaana suhteessa laajaan palvelutuottajajoukkoon.
Olethan uudistumiskykyinen ja innostava johtaja. Hallitset kokonaisuuksia ja olet helposti lähestyttävä verkostoituja. Saat johdettavaksesi huippuosaavan ja sitoutuneen henkilöstön, sekä merkityksellisen ja monipuolisen tehtäväkentän.
Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen ja vaihtelevan työn lisäksi laajat koulutus- ja kehittymismahdollisuudet. Kaupungin työntekijänä voit hakea vuokra-asuntoa Auroranlinnalta, jonka asunnot ovat markkinatasoa edullisempia ja työntekijöidemme asuntohakemukset etusijalla.
Koska elämä ei ole pelkkää työtä, meillä huolehditaan myös työn ja vapaa-ajan tasapainosta. Saat käyttöösi Epassi Flex -kokonaisuuden sisältäen liikunta-, kulttuuri-, työmatka- ja hyvinvointiedut. Etua voi saada korkeintaan 550 euroa kalenterivuodelta. Käytettävissä oleva saldo määräytyy työsuhteesi pituuden perusteella. Lisäksi käytettävissäsi on lounasetu. Saat käyttöösi henkilöstöetuna myös kaupunkipyörän ja voit halutessasi vierailla kaupungin työntekijöiden omalla virkistyssaarella
Ensimmäinen haastattelukierros toteutetaan videohaastatteluna, mikäli hakijoita on runsaasti. Yksilöhaastatteluiden ensimmäinen kierros pidetään viikoilla 15 ja 16 Kallion virastotalossa osoitteessa Toinen Linja 4A. Rekrytoinnissa hyödynnetään myös henkilöarviointia. Henkilöarvioiden jälkeen pidämme toisen yksilöhaastattelukierroksen.
Kelpoisuusehto:
Soveltuva ylempi korkeakoulututkinto
Kielitaitovaatimuksena on suomen kielen hyvä suullinen ja kirjallinen taito sekä ruotsin kielen tyydyttävä suullinen taito.
Edellytämme sinulta kokemusta johtamisesta ja esihenkilötyöstä sekä palvelujen ostamisen, sosiaali- ja terveystoimialan toimintaympäristön ja puhtaus- ja/tai ruokapalvelujen tuntemusta. Vahvuuksiasi ovat asiakaspalvelu- ja neuvotteluosaaminen.
Luemme eduksi kokemuksen julkisista hankinnoista sekä puhtaus- ja/tai ruokapalvelujen johtamisesta.
Tavoitettavissa tiistaina 18.3 kello 13-14 ja torstaina 27.3 kello 10-11.
Helsingin kaupunki
Tuotamme hyvinvointia, terveyttä ja turvallisuutta helsinkiläisille vahvalla osaamisella ja yhteistyöllä. Olemme yksi Suomen suurimmista sote- ja pelastuspalveluiden tuottajista, ja meillä työskentelee yli 15 000 aitojen tekojen ja kohtaamisten ammattilaista. Rakennamme yhdessä parempaa kaupunkia, jossa jokainen voi elää hyvää elämää.
Me sosiaali- ja terveyspalveluiden ammattilaiset haluamme olla helsinkiläisten apuna ja tukena eri elämänvaiheissa: olemme kanssakulkijoina niin neuvolaikäisille, lapsille, nuorille, aikuisille, perheille kuin ikääntyneillekin. Teemme merkityksellistä työtä tarjoamalla yhdenvertaiset ja laadukkaat hyvinvointia ja terveyttä tukevat palvelut.
Tähtäämme ensiluokkaiseen henkilöstökokemukseen, ja tavoitteenamme on henkilöstön työhyvinvoinnin ja viihtyvyyden varmistaminen. Työntekijöidemme mukaan vahvuuksiamme ovat monipuoliset työtehtävät, hyvä työilmapiiri ja mahdollisuus jatkuvaan oppimiseen sekä oman työn kehittämiseen. Esihenkilötyötä tukemalla edistämme jokaisen työntekijämme menestymistä työssään.
Seuraa meitä somessa @sotehelsinki ja @stadinbrankkari.