SOS International, Osa-aikainen Assistance Coordinator
- Sijainti Helsinki
Julkaistu 19.03.2025, 8:50 - Haku päättyy 07.04.2025, 23:59
SOS International, Osa-aikainen Assistance Coordinator
Innostutko asiakaspalvelusta, omaat positiivisen asenteen ja osaat kantaa vastuuta? Jos vastasit kyllä, saatat olla etsimämme henkilö! SOS International etsii tiimiinsä energisiä ja kehittymishaluisia asiakaspalvelijoita.
SOS International auttaa asiakkaitaan ajoneuvovaurioissa sekä matkustamiseen liittyvissä ongelmissa, niin Suomessa kuin ulkomailla. Nyt haemme asiakkaallemme Assistance Coordinaattoreita, jotka haluavat työskennellä tärkeässä roolissa asiakaspalvelun ja vahinkojen hallinnan parissa.
Mitä työ sisältää?
Tehtävässä pääset auttamaan autoilijoita haastavissa tilanteissa ja etsimään heille parhaan mahdollisen ratkaisun. Työ tapahtuu pääasiassa puhelimitse ja sähköpostitse, ja vastaat mm.:
-Ajoneuvo- ja liikennevahinkoihin liittyvien korvaustapausten vastaanottamisesta
-Asiakkaiden ohjaamisesta ja neuvonnasta empaattisella ja ratkaisukeskeisellä otteella
-Asiakirjaliikenteen hoitamisesta ja sujuvasta yhteistyöstä eri sidosryhmien kanssa
-Asiakkaiden matkan jatkumisen varmistamisesta turvallisesti ja tehokkaasti
Asiakkaita palvellaan ympäri vuorokauden, joten työvuorot voivat sijoittua iltoihin, öihin, viikonloppuihin ja pyhäpäiviin.
Kenelle tämä työ sopii?
Toivomme, että sinulla on jo jonkin verran asiakaspalvelukokemusta, mutta ennen kaikkea etsimme oikeanlaista asennetta. Tämä työ sopii sinulle, jos:
Olet empaattinen ja palveluhenkinen asiakaskohtaamisissa
Sinulla on vahvat ongelmanratkaisutaidot ja kyky toimia kiireessä
Hallitset useita tehtäviä samanaikaisesti ja säilytät rauhallisuuden haastavissakin tilanteissa
Puhut ja kirjoitat sujuvasti suomeksi ja englanniksi (ruotsin kielen taito on plussaa)
Työsuhde:
Työsuhde solmitaan Baronan kanssa ja työt alkavat toukokuun alussa. Työsuhteessa noudatetaan ICT-alan työehtosopimusta (TES). Työsuhde on määräaikainen ja kestää vuoden loppuun saakka tai vaihtoehtoisesti 30.9. asti.
Viikoittainen työtuntimäärä vaihtelee 15-37,5 tunnin välillä ja erityisesti kesällä on mahdollisuus tehdä enemmän tunteja. Työpisteesi sijaitsee hyvien kulkuyhteyksien päässä Vallilassa, mutta osaamisen kartuttua työtä voi tehdä myös etänä.
Palkka koostuu tuntipalkasta 13.01 €/h + kielilisästä. Mikäli palvelet asiakkaita sujuvasti ruotsiksi, saat erillisen kielilisän.
Kiinnostuitko? Hae nyt ja tule osaksi tiimiä, jossa yhteistyöllä ja hyvällä asenteella saavutetaan parhaat tulokset! Jos etsit paikkaa, jossa pääset kasvamaan ja työskentelemään osaavien kollegoiden kanssa, tämä on tilaisuutesi.
Toivottavasti kuulemme sinusta pian! Laitathan hakemuksen oheisen linkin kautta. Lisätietoja tehtävästä antaa Baronan konsultti Anni Kivimäki, anni.kivimaki@barona.fi.
HUOM! Jätäthän hakemuksen hakulomakkeen kautta, sillä emme voi tietoturvasyistä huomioida sähköpostitse lähetettyjä hakemuksia.
Barona Customer Service Oy
Barona luo uramahdollisuuksia Suomessa tai kansainvälisesti asiakaspalvelun ja myynnin työtehtävissä. Tarjoamme monipuolisesti työtehtäviä sekä vasta-alkajille että kokeneemmille konkareille. Avullamme työntekijä voi kehittää uraansa yksilöllisesti siihen suuntaan, jonka hän valitsee. Hoidamme työsuhteet laadukkaasti ja pidämme osaajistamme huolta. Meillä työt joustavat elämän rinnalla. Baronalaiset tunnetaan ratkaisukeskeisestä ja hätkähtämättömästä asenteesta sekä hyvästä yhteishengestä tervetuloa joukkoomme!
Barona auttaa sinua rakentamaan työelämästä itsesi näköistä. Tuemme sinua kaikissa urasi eri käänteissä, Suomessa ja kansainvälisesti.