Haemme RESURSSIKOORDINAATTORIA
- Sijainti Helsinki
Julkaistu 01.04.2025, 12:00 - Haku päättyy 13.04.2025, 16:00
Haemme RESURSSIKOORDINAATTORIA
Haemme aulapalvelutiimiin RESURSSIKOORDINAATTORIA
Meillä AccessPointilla on loistava aulapalvelutiimi, joka toimii itsenäisesti ja asiakaslähtöisesti. Tiimimme kasvaessa etsimme joukkoomme resurssikoordinaattoria, joka varmistaa, että aulatyöntekijöillä on parhaat edellytykset onnistua työssään.
Etsimme sinua, joka:
* Olet itsenäinen ja ratkaisukeskeinen, nautit oman työsi johtamisesta ja suunnittelusta, uskallat heittäytyä uusiin tilanteisiin, viihdyt ihmisten parissa ja luot positiivista ilmapiiriä, sinulla on hyvät organisointitaidot ja osaat hahmottaa kokonaisuuksia, kommunikoit sujuvasti sekä suullisesti että kirjallisesti, osaat hallita ajankäyttöäsi tehokkaasti ja joustavasti.
Tehtäviisi kuuluu mm.:
* Kohdetyöskentely tarpeen vaatiessa, resurssoinnin suunnittelu, avustaminen työvuoro- ja lomasuunnittelussa, avustaminen rekrytoinneissa ja uusien työntekijöiden perehdytyksessä, henkilöstötapahtumien suunnittelu ja järjestäminen, henkilöstön työhyvinvoinnin kehittäminen, koulutussuunnitelmien laatiminen ja organisointi.
Mitä tarjoamme sinulle mm.?
* Innostavan ja kannustavan työyhteisön, tiimin ja esihenkilön vahvan tuen, liikunta-, kulttuuri- ja hierontaedun, kuntosalin vapaan käytön, monipuolisia työhyvinvointitapahtumia.
Työaika on arkisin klo 7:00-15:00
* Hakemusten käsittely alkaa viikolla 16, viikolla 18 ja 19 haastatteluita, päätös viikolla 20.
* Resurssikoordinaattorin työtehtävä alkaa 2.6.2025
Tule mukaan rakentamaan entistä parempaa aulapalvelutiimiä kanssamme!
Keitä olemme? AccessPoint Oy on vuonna 2013 perustettu suomalainen kiinteistöturvallisuusalan yritys. Tarjoamme asiakkaillemme riippumattomasti alan edistyneimpiä ratkaisuja ja palveluita. Työntekijämme ovat alansa huippuosaajia Suomessa.