Academic Work Finland Oy

Tekninen asiakastukihenkilö, Cryotech, Vantaa

  • Sijainti
  • Julkaistu 17.11.2025, 12:27
  • Haku päättyy 17.12.2025, 12:28
  • 17.12.2025, 12:28

Tekninen asiakastukihenkilö, Cryotech, Vantaa

Tehtävänkuvaus

Tässä tehtävässä toimit asiakasrajapinnassa ja vastaat asiakkaiden yhteydenottoihin puhelimitse ja sähköpostitse. Cryotech palvelee asiakkaita kansainvälisesti, joten yhteydenottoja asiakkailta tulee ympäri maailmaa. Asiakkaiden yhteydenotot voivat liittyä esimerkiksi laitteiden käyttöön, varaosatarpeisiin tai mahdollisiin toimintahäiriöihin. Moneen asiaan löytyy olemassa olevat ohjeet, mutta mikäli sellaiset puuttuu, lähdet rohkeasti hakemaan ratkaisua. Toisinaan asiakkaan tarve vaatii huoltokäynnin varaamisen tai yhteydenoton ohjaamisen toiselle tiimille. Toimit myös ensisijaisena kontaktihenkilönä tiketöintijärjestelmässä, luot tikettejä asiakkailta nousevien tarpeiden pohjalta ja varmistat, että tikettinäkymä pysyy ajan tasalla. Koska asiakkaiden yhteydenottojen määrä vaihtelee päivittäin, tehtävä sisältää myös mahdollisuuden osallistua asiakaspalvelun kehittämiseen — hiljaisempina hetkinä voit edistää esimerkiksi asiakaspalveluprosessien sujuvoittamista edistäviä projekteja.

Tehtävä on kokoaikainen, 37.5h/vko ja asiakkaiden yhteydenottoihin vastataan arkisin, klo 10-17 välillä.

Tarjoamme
– Monipuoliset työtehtävät, joissa saa vastuuta ja pääsee samalla oppimaan
– Mukavan, osaavan ja motivoituneen työyhteisön tuen
– Mahdollisuuden kasvaa roolissa

Työtehtävät
Asiakaspalvelu suomeksi ja englanniksi puhelimitse ja sähköpostitse
– Tiketöintijärjestelmän ylläpitäminen
– Huoltokäyntien varaaminen ja varaosatilausten tekeminen
– Yhteydenottojen ohjaaminen eteenpäin aiheesta vastaavalle tiimille
– Tarpeen arviointi: huoltokäynti vai varaosa (valmiit vastauspohjat)
– Asiakastuen prosessien kehittäminen

Etsimme

– Kokemusta asiakaspalvelutyöstä
– Kyky kohdata haastaviakin tilanteita positiivisella asenteella ja sietää painetta.
– Reipasta työotetta — tuot hyvää energiaa ympärillesi
– Rohkeus kommunikoida ja kysyä apua tarvittaessa.
– Sujuva suullinen ja kirjallinen suomen ja englannin kielen taito

Arvostamme, jos sinulla on
– Kokemus asiakaspalveluprosessien kehittämisestä
– Kiinnostus teknologiaan ja hyvinvointialaan.

Rekrytointiprosessimme
Academic Work hoitaa tätä hakua asiakkaansa puolesta, jonka toiveena on kaikkien tehtävää koskevien kysymysten osoittaminen Academic Workille.

Hakijoita haastatellaan jatkuvasti ja mikäli olemme edenneet jo rekrytointiprosessissa pidemmälle, saatamme sulkea haun ennen lopullisia valintoja. Valintaprosessiin sisältyvät luonteenpiirteitä sekä kognitiivista kykyä mittaavat testit. Testit toimivat työkaluina oikean tekijän löytämiseksi tehtävään sekä takaavat tasa-arvoisen ja oikeudenmukaisen arvioinnin.

Työsuhde:Toimeksianto Rekrytointitoimeksianto: Cryotech Finland Oy Ltd
Työ alkaa:Sopimuksen mukaan
Palkka:Aikapalkka
Paikkoja:1
Lähde: Työmarkkinatori

Osaamisalue: ,

Academic Work Finland Oy

CTN on kansainvälisesti toimiva konserni, joka valmistaa palautumislaitteita ja hoitomenetelmiä Suomessa. Yrityksen henkilökunta koostuu nuorista lahjakkuuksista ja kokeneista ammattilaisista, jotka työskentelevät teknologian, terveyden ja vähittäismyynnin aloilla. CTN:n tuotekehitystiimillä on yli 100 vuoden yhteinen kokemus huipputeknologiasta, ja moni konsernin patenteista on jo mullistanut perinteisiä toimintamalleja ympäri maailmaa. Yritys panostaa vahvasti koulutukseen, ja CTN Academy tarjoaa EU-akkredoituja ja kattavia käyttäjäkoulutuksia laitteiden loppukäyttäjille. Lisäksi CTN:n tekninen tuki palvelee asiakkaita tehokkaasti esimerkiksi verkossa tapahtuvan etähallinnan ja ohjelmistopäivitysten avulla. CTN on myös yksi alan harvoista yrityksistä, jonka laitteet voidaan yhdistää internetiin, mikä mahdollistaa laitteen toiminnan tarkan valvonnan sekä nopean analysoinnin ja vianmäärityksen