0494686-4

Head of Technical Support

  • Sijainti Helsinki
  • Julkaistu 12.12.2025, 9:48
  • Haku päättyy 11.01.2026, 23:59
  • 11.01.2026, 23:59

Head of Technical Support

Haemme joukkoomme teknisen tuen tiimin vetäjää, jonka osaaminen ja intohimo näkyvät asiakastyytyväisyydessä – ja yrityksemme menestyksessä. Tässä roolissa johdat yrityksemme teknistä asiakastukea, joka on ratkaisevan tärkeä tiimi sekä asiakkaidemme arjessa että uusien asiakkuuksien ja projektien onnistumisessa. Asiakkaamme ovat merkittäviä B2B-yrityksiä Suomessa ja kansainvälisesti – laadukas ja teknisesti pätevä tuki on meille tärkeä kilpailuetu. Roolisi vaikutus näkyy suoraan sekä asiakastyytyväisyydessä että liiketoimintamme kasvussa.
Sinulla on syvällinen tekninen ymmärrys sekä vahva kommunikointikyky. Olet uskottava keskustelukumppani asiakkaidemme asiantuntijoille ja päättäjille, etkä pelkää tarttua haasteisiin. Osaat johtaa tiimiäsi esimerkillä, viet asioita eteenpäin määrätietoisen rakentavasti ja nautit siitä, että olet keskeisessä roolissa asiakaslupaustemme toteutumisessa. Toimipisteesi sijaitsee Helsingissä, Pitäjänmäen toimistollamme.

Tehtäväsi:
– Teknisen tuen tiimin operatiivinen johtaminen ja jatkuva kehittäminen
– Tukijärjestelmien ja -prosessien systemaattinen parantaminen
– Tuotteiden ja palveluiden toimitusten koordinointi ja laadun varmistus
– Sujuvan, arvostetun ja luottamusta rakentavan asiakaskokemuksen varmistaminen isoille B2B-asiakkaillemme Suomessa ja ulkomailla
– Mobiiliyhteyksien hallinta sekä niihin liittyvien kokonaisuuksien suunnittelu ja toimitus

Odotamme sinulta:
– Soveltuvaa tutkintoa (esim. tietojenkäsittelytiede, elektroniikka tms.)
– Kokemusta teknisestä tuesta, esihenkilöroolista sekä asiakasrajapinnan vastuista (erityisesti vaativien B2B-asiakkuuksien parissa)
– Yleistä ymmärrystä ICT-järjestelmistä: Linux-ympäristöt, tietoverkot, pilviarkkitehtuurit
– Erinomaista suullista ja kirjallista suomen ja englannin kielen taitoa
– Kykyä hallita useita projekteja ja muuntautua nopeasti muuttuviin tarpeisiin
– Vahvaa motivaatioita sekä halua kehittää teknistä tukea edelleen

Plussaa saat, jos sinulla on kokemusta:
– Mobiiliverkkojen hallinnasta
– Elektroniikasta (esim. Arduino, ESP, Raspberry Pi, sensorit, IoT, älykodit)
– Ohjelmoinnista (Python, C/C++)

Työsuhde:Työsuhde
Työ alkaa:Mahdollisimman pian
Palkka:Kiinteä palkka https://www.punta.fi/jobs/head-of-technical-support/
Työskentelyaika:Päivätyö
Paikkoja:1
Hakuohjeet:Lisätietoa tehtävästä antaa Denis Vesterinen, denis.vesterinen@punta.fi
Lähde: Työmarkkinatori

Osaamisalue: ,

0494686-4

Punta Oy on 100 % kotimainen yritys, jolla on yli 40 vuoden kokemus innovatiivisten, kestävien ja älykkäiden säilytysratkaisujen kehittämisestä, suunnittelusta ja valmistuksesta. Tuotteemme ovat tuttuja pakettiautomaateista, sairaaloista, toimistoista ja myymälöistä ympäri Suomen – ja yhä enenevässä määrin myös kansainvälisesti. Yhdistämme suomalaisen ohjelmisto-osaamisen, vahvan insinööritaidon ja viimeistellyn mekaniikkasuunnittelun huippuluokan tuotteiksi.
Olemme jatkuvasti kasvava ja kansainvälistyvä yritys, joka investoi aktiivisesti uusiin teknologioihin, tuotteisiin ja markkinoihin – mutta teemme sen vankalta pohjalta kotimaisen osaamisen ja yli neljän vuosikymmenen menestyksen turvin. Uniikki yhdistelmämme omaa tuotantoa, ohjelmistokehitystä sekä asennus-, käyttöönotto- ja ylläpitopalveluita takaa, että näet työsi vaikutukset aivan tuotteen koko elinkaaren ajan. Yli 100 hengen konsernissamme pääset mukaan rakentamaan tulevaisuuden menestystarinoita – kotimaisille ja kansainvälisille huippuasiakkaille.