Eräässä työnhakublogissa käsiteltiin yrityskuvaa ja rekrytointijärjestelmän toimintaa rekrytointiviestintään peilaten työnhakijan näkökulmasta. Fiskars ja LAURA™ saivat hienot arvostelut seuraavista osa-alueista:
- automaattinen kiitosviesti hakemuksen jättämisen jälkeen
- yhden näkymän hakemuslomake (ei tabitetty)
- LinkedIn-profiilitietojen tuonti hakemuslomakkeelle
- nopea ilmoitus prosessin etenemisestä / päätöksestä
”Fiskarsille pamahtaa rekrysivustolleen hyvät pisteet, sillä muistaakseni heidän alustaansa sai vietyä ansioluettelotietoja LinkedIn-profiilin kautta ja varsin mutkattomasti!”
Ylläolevan listan viimeisin kohta on tietenkin täysin Fiskarsin tehokkaan HR-tiimin ansiota, LAURA™ antaa vain tehokkaan toimintamahdollisuuden suurille massoille viestimiseen parilla klikkauksella.
”Tässä vaiheessa nostan hattua Fiskarsille, sillä he ilmoittivat kohteliaasti bumerangistani kaikkein lyhyimmällä aikajänteellä eli seitsemässä päivässä!”
Lue koko blogi täältä:
http://tyonhaun.blogspot.fi/2013/08/kaytannon-yrityskuva-ja-tyonhakuni.html