Monessa asiassa maailma ainakin tuntuu kehittyvän monimutkaisempaan suuntaan. Näin myös sähköisen rekrytoinnin kentällä. Työnhakijoiden, rekrytoijien ja yritysten tarpeet yksilöllistyvät ja yhä useammilla asioilla on vaikutusta. Rekrytoinnin tarkoitus on kuitenkin säilynyt
Mietityttääkö rekrytointityökalun hankinta?
Kokemuksemme mukaan rekrytointijärjestelmiä hankkiessaan työnantajat törmäävät yllättävän usein tilanteesiin, joiden seurauksena voi olla väärä järjestelmävalinta. Yksi pohdinto on usein se, että mietitään rekrytointityökalun ostamista ison HR-järjestelmän osana. Tällaisessa tilanteessa helposti
Oletko sähköisen rekrytoinnin edelläkävijä?
Videoiden käyttö osana rekrytointia on ollut tuloillaan viimeiset kymmenen vuotta, mutta vasta nyt niiden käyttö yleistyy kiihtyvää vauhtia. Hidasta siis on uusien toimintatapojen tulo rekrytointiin, vaikka itse ideaa kannatetaan. Videoiden
Asiakas on aina oikeassa
Tämän ”klisheen” kuulee nykypäivänä kovin usein asiakaspalvelijoiden suusta. Samaan hengenvetoon lasketaan ilmoille pieni ivaileva virne, kuulostaako tutulle ;)? Olemme kehittäneet LAURA™ -rekrytointijärjestelmää asiakaslähtöisesti vuodesta 2001. Asiakaslähtöisyys tässä kontekstissa tarkoittaa sitä,