Myyntiedustajaa Pääkaupunkiseudulle/Uusimaalle
- Sijainti Kauniainen
Julkaistu 22.11.2024, 9:13 - Haku päättyy 11.12.2024, 0:00
Myyntiedustajaa Pääkaupunkiseudulle/Uusimaalle
Haluaisitko tehdä liikkuvaa työtä, jossa tarjoamme sinulle motivoivan, tuloksiin perustuvan palkkauksen, reilun kulukorvauksen sekä tarvittaessa yrityksen auton. Aiempi kokemus myyntityöstä ei ole välttämättömyys, sillä koulutamme työntekijämme työn lomassa.
Kaipaatko päivittäisiä onnistumisia ja uusia askelia työurallesi? Hienoa, sillä meillä on sinulle paikka auki!
Haemme myyntiedustajaa Jyväskylän/Keski-Suomen alueelle
Rahmqvist on työpaikkojen asiantuntija. Olemme vierailleet ja tutustuneet työpaikkoihin yli 70 vuoden ajan ja auttaneet asiakkaitamme saavuttamaan onnellisempia, tehokkaampia ja kestävämpiä työpäiviä. Rahmqvist toimii yli 12 maassa, pääasiassa Euroopassa. Rahmqvist on erittäin menestynyt ruotsalainen perheyritys, joka on nyt kolmannessa sukupolvessa ja työllistää yli 500 henkilöä, joista 90 % on myyntihenkilöstöä. Loput 10 % koostuu taustahenkilöstöstä (johto, hallinto, tuotekehitys).
Vuodesta 1953 lähtien olemme käyttäneet samaa liiketoimintamallia ja menestyksemme perustuu kolmeen elementtiin:
1. Innovatiiviset ja korkealaatuiset tuotteet
2. Myyntiprosessi
3. Ihmiset
Meillä on vahvat perhekeskeiset arvot, jossa työntekijän työpanos on keskiössä. Organisaatiorakenteemme mahdollistaa maksimaalisen itsenäisyyden ja joustavuuden. Palkkaus perustuu myyjän päivittäiseen myyntisuoritukseen.
Työpaikkakuvaus
Työhösi kuuluu sopia tapaamisia yritys johtajien kanssa, joissa esittelet Rahmqvistin tuotteita ja teet kaupat. Tapaamiset sovitaan yleensä etukäteen soittamalla ja keskimäärin sinulla on 5-8 asiakastapaamista päivittäin.
Työtä tehdään itsenäisesti, mutta tukena on kouluttaja sekä muut kollegat.
Odotamme sinulta:
– Halua kehittyä aiemmasta myyntikokemuksestasi riippumatta
– Valmiutta työskennellä nopeatempoisessa ympäristössä
– Omatoimisuutta ja energisyyttä
– Ajokorttia
Jana on Rahmqvistin rekrytointihenkilömme Virosta.
Oy ER Finland Ab
HAPPY WORKDAY!
Olemme ruotsalainen perheyritys, joka on perustettu vuonna 1953. Toimimme nyt kolmannessa sukupolvessa, työllistäen yli 450 myyntihenkilöä. Olemme työpaikkojen asiantuntijoita. Yli 70 vuoden aikana olemme vierailleet miljoonilla työpaikoilla ja auttaneet asiakkaitamme tekemään työpäivistään mukavampia, tehokkaampia ja kestävämpiä. Kehittämme ympäristöllisesti ja laadukkaasti kestäviä ja ainutlaatuisia ratkaisuja, joita markkinoidaan henkilökohtaisen myynnin kautta työpaikalla.