Espoon kaupunki

Markkinointisuunnittelija, Sellosali, anonyymi rekrytointi

  • Sijainti Espoo
  • Julkaistu 13.11.2024, 12:42
  • Haku päättyy 28.11.2024, 15:45
  • 28.11.2024, 15:45

Markkinointisuunnittelija, Sellosali, anonyymi rekrytointi

Vilkkaassa Leppävaaran solmukohdassa, Kauppakeskus Sellon ja Sellon kirjaston naapurissa sijaitseva Sellosali on yksi Espoon kaupungin viidestä kulttuuritalosta. Sellosalissa järjestetään vuosittain noin 270 tapahtumaa, joissa käy yhteensä yli 50 000 asiakasta. Talossa toimii myös Musiikkiopisto Juvenalia. Sellosalin tapahtumista suuri osa on omatuotantoisia, minkä lisäksi vuokraamme tiloja eri tapahtumajärjestäjien käyttöön.

Markkinointisuunnittelijan tehtävän keskiössä on Sellosalin markkinointiviestinnän kokonaisuuden suunnittelu, kehittäminen ja toteutus – aina esityskausien julkaisuun ajoittuvista kausimarkkinoinnin kampanjoista uutiskirjeiden laatimiseen, verkkosivuviestintään ja päivittäiseen sosiaalisen median viestinnän suunnitteluun. Tähtäimessämme on tavoittaa nykyiset asiakkaamme ja potentiaaliset uudet kulttuurin ystävät oikeissa kanavissa ja ajanmukaisilla viesteillä siten, että eri asiakasryhmät löytäisivät tapahtumiemme ääreen vielä nykyistäkin paremmin.

Markkinointisuunnittelijana toimit kiinteässä yhteistyössä Sellosalin kumppanien, muun muassa eri medioiden ja markkinointiammattilaisten sekä tapahtumajärjestäjien kanssa. Vastaat markkinoinnin asiakassuhteiden ja kumppaniverkostojen hallinnasta. Olet mukana palvelualuetasoisen markkinointiviestinnän kehittämisessä yhdessä sisartalojen kollegojesi kanssa. Sellosalin tuotantotiimin jäsenenä pääset mukaan myös tapahtumien tuotantoon.

Uudelta markkinointisuunnittelijalta edellytämme markkinointiviestinnän sisältöosaamista ja työkalujen hallintaa, hyviä tiimityö- ja vuorovaikutustaitoja sekä verkostoitumiskykyä. Sinulla on erinomainen suullinen ja kirjallinen taito tuottaa markkinointimateriaalia, ja sosiaalisen median hyödyntäminen ja kehittäminen ovat sinulle arkipäivää. Arvostamme myös aiempaa työkokemusta luovasta sisällöntuotannosta tapahtumien markkinoinnissa sekä tapahtuma-alan eri sisältöjen ja toimijoiden laaja-alaista tuntemusta.

Markkinointisuunnittelijan kelpoisuusehtona on soveltuva ylempi korkeakoulututkinto.

Tehtävässä edellytetään:
– monipuolista markkinointiviestinnän sisältöosaamista ja työkalujen hallintaa sekä erinomaisia sosiaalisen ja digitaalisen median taitoja
– kokemusta monikanavaisten markkinointikokonaisuuksien suunnittelusta ja toteutuksesta
– erinomaisia suullisia ja kirjallisia viestintätaitoja suomen kielellä sekä hyvää englannin kielen osaamista
– kykyä liikkua vaivattomasti strategisen suunnittelun ja taktisen toteuttamisen tasoilla
– paineensietokykyä, hyviä vuorovaikutus- ja työyhteisötaitoja

Arvostamme
– kulttuuri- ja tapahtuma-alan tuntemusta
– monipuolista kielitaitoa ja kiinnostusta hyvää markkinointiviestintäkieltä kohtaan
– itsenäistä ja aktiivista työotetta sekä oman työn hyvää hallintaa
– jatkuvan oppimisen ja kehittymisen intoa tapahtumamarkkinoinnin nopeasti muuttuvassa toimintaympäristössä

Työskentelemme pääasiassa läsnätyössä tapahtumatalossamme Sellosalissa, Espoon Leppävaarassa. Markkinointisuunnittelijan työhön sisältyy jonkin verran ilta- ja viikonlopputyötä.

Tarjoamme:
– kulttuuri- ja tapahtuma-alan näköalapaikan arvostetussa konsertti- ja tapahtumatalossa
– mielenkiintoisia, vaihtelevia työtehtäviä korkeatasoisten kulttuuritapahtumien parissa
– vakinaisen työn ja vakaan, suuren työnantajan edut
– lämminhenkisen työyhteisön
– rautaisten ammattilaisten kollegiaalisen tuen

Käytämme haussa anonyymia rekrytointia. Hakijan nimi, yhteystiedot sekä muut henkilöön viittaavat tiedot ovat piilossa haastatteluun saakka. Kerrothan siis hakemuslomakkeessa tehtävän kannalta olennaisesta osaamisestasi ja kokemuksestasi.

Otamme huomioon kaikki hakuaikana tulleet hakemukset. Tämän rekrytoinnin haastattelujen suunnitellut päivämäärät ovat: videohaastattelut 29.11.-3.12., työhaastattelut paikan päällä 9.12.2024. Valinta tehdään hakuajan päätyttyä sen jälkeen kun haastattelut on saatu päätökseen.

Työpaikan nimi ja osoite: Sellosali, Soittoniekanaukio 1 A, 02600 Espoo
Työaika: 36h15min viikossa
Tehtävä on vakinainen, 7.1.2025 alkaen tai sopimuksen mukaan

Espoossa jokaisella työpäivälläsi on merkitys: parannat kaupunkilaisten arkea!

Arvostamme osaamistasi ja kannustamme sinua ylläpitämään ja kehittämään ammattitaitoasi. Mahdollistamme sen tarjoamalla monipuolista täydennyskoulutusta, ja tuemme esimerkiksi suomen kielen opiskelua. Tarjoamme myös hyvät henkilöstöedut (mm. lounas-, liikunta- ja työmatkaetu sekä apua vuokra-asunnon hankintaan). Olemme sitoutuneet toteuttamaan työyhteisössämme yhdenvertaisuutta ja monimuotoisuutta. Haluamme, että meillä työskentelee niin eri-ikäisiä ja eri sukupuoliin kuin eri kieli-, kulttuuri- ja vähemmistöryhmiin kuuluvia ammattilaisia.

Mikäli sinulla on kysyttävää tehtävästä, ole yhteydessä lisätietojen antajaan.

Mikäli sinulla on erityistarpeita liittyen esim. työpaikan esteettömyyteen tai olosuhteisiin, voit myös lähettää kysymyksesi keha.rekrytointi@espoo.fi. Selvitämme asian paljastamatta henkilöllisyyttäsi.

Lue työstä, jolla on merkitystä: https://www.esitteemme.fi/espoonrekry/MailView/

Työsuhde:Työsuhde
Työ alkaa:Sopimuksen mukaan
Palkka:Aikapalkka Tehtäväkohtainen palkka: 3518,94 €/kk + mahdollinen työkokemuslisä
Työskentelyaika:Päivätyö
Paikkoja:1
Hakuohjeet:Lisätietoja antaa tuotantopäällikkö Henna Salo (puh. 040 7318018), soittoajat:
– to 21.11. klo 12-14
– ti 26.11. klo 9-11
Lähde: Työmarkkinatori

Osaamisalue:

Espoon kaupunki

400-paikkainen Sellosali on Leppävaarassa sijaitseva tapahtumatalo ja konserttisali, jossa on hyvä akustiikka ja erinomainen tekninen varustelu. Sellosalissa järjestetään vuosittain noin 250 tapahtumaa. Ohjelmistossa on ikärajattomia keikkoja ja konsertteja moneen makuun, puhe- ja musiikkiteatteria, tanssia, elokuvia sekä lastenkulttuuria.