Asiakkaan palaute on ensiarvoisen tärkeää

Marko Siren Ajankohtaista

Tavoitteenamme on tarjota mahdollisimman laadukasta palvelua ja kehittää jatkuvasti Rekrytointi.com- ja LAURA™ -palveluita sekä toimintaamme. Kehitämme toimintaamme arvojemme mukaisesti yhdessä asiakkaiden kanssa. Asiakkailtamme saatu palaute on meille ensiarvoisen tärkeää! Lähetämme

Älykäs Kanban tekee rekrytointien hallinnasta selkeää

Kalle Ketonen Ajankohtaista

Ketterässä rekrytointien hallinnassa puhutaan monesti erilaisista Kanban-näkymistä. Kanban on näppärä ja visuaalinen tapa hahmottaa, mitä rekrytointeja on käynnissä ja missä vaiheessa ne ovat. LAURA™-palvelun ketterällä Kanban-taululla rekrytointeja hallitaan vasemmalta oikealle

Webinaari: Matalan kynnyksen työnhakua LAURA™-palvelussa

LAURA Rekrytointi Oy Ajankohtaista

  Katso webinaaritallenne!   Webinaarin aihe: Matalan kynnyksen työnhakua LAURA™-palvelussa Puhujat: Marko Sirén, LAURA™ tuotepäällikkö | LAURA Rekrytointi Oy Webinaarin kuvaus: Oletko sitä mieltä, että matala työnhakukynnys ja onnistunut hakijaviestintä ovat

Voiko hakijaviestintä olla samalla oikea-aikaista ja vaivatonta?

Kalle Ketonen Ajankohtaista

Moderni työnhakija haluaa ajantasaista tietoa omasta etenemisestään rekrytointiprosessissa. Viestinnästä muodostuu helposti työlästä, jos sitä tekee manuaalisesti ja muistinvaraisesti. LAURA™-palvelun fiksu automatiikka tekee hakijaviestinnästä joustavaa, oikea-aikaista ja vaivatonta. Käyttöesimerkki: Vaihe 1: